رفیعی:  اعتراض بازیکنان علیه مدیریت باشگاه نبود/ بازیکنان می‌خواستند نشان دهند کنار هواداران هستند

رفیعی: اعتراض بازیکنان علیه مدیریت باشگاه نبود/ بازیکنان می‌خواستند نشان دهند کنار هواداران هستند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت خوبی دارم و با تیم تمرین می‌کنم تا در نیم فصل به جمع بازیکنان اضافه شوم.

به گزارش پیروزی دیلی، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش در این تیم بیان کرد: شرایط، بدن و همه چیز خوب است و مقداری فشار بازی ها و محدودیت بازیکن در تیم، سبب ایجاد خستگی در تیم شده اما فکر می کنم شرایط خوب است. وضعیت من هم خوب است و با تیم تمرین می کنم تا در نیم فصل به جمع بازیکنان اضافه شوم.


او در مورد مصدومان زیاد پرسپولیس گفت: هر چه قدر خوب بدنسازی کنید، کارهای بدنی انجام دهید و استراحت کنید اما فشار زیاد است و متاسفانه دچار مصدومیت می شوید. بازی های لیگ و آسیا سخت است و به خصوص در رقابت های لیگ که هر تیمی مقابل پرسپولیس با تمام توان و قدرت ظاهر می شود تا بتواند نتیجه بگیرد و این موضوع کمی سبب اذیت بازیکنان شده است اما در نیم فصل و با اضافه شدن بازیکنان مان می توانیم شرایط بهتر و انرژی مضاعفی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.


رفیعی ادامه داد: به مدیریت باشگاه اعتراضی نکردم و صحبت هایی را که بیان کردم، منظورم این بود که وقتی  این تیم با این شرایط به فینال آسیا رسیده است، تمامی مسئولان ( وزارت ورزش و جوانان - فدراسیون فوتبال و مردم ) قدر این تیم را بدانند و نه اعتراضی کردم و ... منظور من از مسئولان، فقط گرشاسبی و یا مسئولان تیم نبود.


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  درمورد اتفاقات دیروز گفت: بازیکنان دیروز کارشان را انجام دادند و اعتراضی نبود و شرایط به گونه ای بود  که هجمه زیادی از سوی باشگاه ها روی تیم ما بود و بازیکنان هدف شان این بود تا با این کار نشان دهند که کنار هواداران هستند. کار ریکاوری را انجام دادیم و بیشتر به استراحت پرداختیم. بازیکنان خوشبختانه در 2 سال گذشته نشان دادند که با دست خالی و ... فینالیست آسیا و قهرمان ایران شدند و اکنون هم شرایط خوبی داریم.


او  افزود: شرایط را درک و می دانیم در چه موقعیتی هستیم و تمرین می کنیم تا بتوانیم در نیم فصل به تیم کمک کنیم. بازی با تراکتورسازی یکی از قشنگ ترین دیدارهای لیگ برتر بود و تقابل این 2 تیم همیشه جذابیت های زیادی دارد. تیم ما به دلیل اینکه بازیکنان مصدوم دارد و فشار زیاد است، کمی تحت فشار بود اما بازیکنان خوب بازی کردند و بازی زیبایی بود. در بازی با ماشین سازی هم تقابل سختی داریم و امیدوارم به پیروزی برسیم. پیش بینی نمی کنم اما هدف مان برد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی