رقابت آقای گل‌های ایرانی به آسیا کشید/ علیپور جانشین طارمی

رقابت آقای گل‌های ایرانی به آسیا کشید/ علیپور جانشین طارمی

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با نمایش قابل قبول تیم‌های ایرانی به پایان رسید که در این میان عملکرد مناسبی از مهاجمان ایرانی شاهد بودیم تا 3 بازیکن را در جمع برترین‌های گلزنی ببینیم. علی علیپور، مرتضی تبریزی و مهدی طارمی به ترتیب با گلزنی برای پرسپولیس، ذوب‌آهن و الغرافه در جمع بهترین مهاجمان قرار گرفتند.
به گزارش پیروزی دیلی، علیپور که با 17 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد حالا به دنبال شکستن رکورد 18 گل طارمی در لیگ برتر است و در 5 هفته آینده می‌تواند از او عبور کند. به رقابت علیپور و طارمی، زوج سابق خط حمله پرسپولیس، باید تبریزی از ذوب‌آهن را اضافه کرد که با توجه به قرار گرفتن در رده دوم گلزنان لیگ برتر رقیب جدی برای علیپور نبوده و در لیگ قهرمانان قصد جبران دارد. تا به این جای کار و در سه هفته ابتدایی طارمی، علیپور و تبریزی 3 گله هستند و رقابت پایاپایی در لیگ قهرمانان دارند. هر سه بازیکن کنار دیگر 3 گله‌های لیگ قهرمانان در رده چهارم جدول کلی قرار دارند و از رقیبان اصلی آنها باید به گولارت از گوانگ‌ژو چین اشاره کرد که با 5 گل در صدر قرار دارد و بعد از آن بغداد بونجاح و یوسف العربی از السد و الدحیل 4 گله هستند و در رده دوم قرار دارند. جالب است بدانید در فصل قبلی لیگ قهرمانان و تا پایان مرحله گروهی مهدی طارمی و کاوه رضایی در صدر بهترین گلزنان قرار داشتند و این فصل هم مهاجمان ایرانی رقابت پایاپایی را با رقیبان آسیایی خود آغاز کرده‌اند.

علی علیپور

لیگ قهرمانان آسیا

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی