رقابت احمدزاده و طارمی برای عنوان آقای گلی!

رقابت احمدزاده و طارمی برای عنوان آقای گلی!

فرشاد احمدزاده گل دوم تیم فوتبال پرسپولیس را به ثمر رسانده و3 گله شد .او قبل از مهدی طارمی 3 گله شد ودر چند دقیقه به نحوی جالب بهترین گلزن پرسپولیس در مسابقات لیگ امسال شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، دقائقی بعد از گل فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی هم گل زد تا او هم 3 گله شود وپرسپولیس با این 3 گلزن دقائقی فوق العاده را تجربه کند.


در لیگ سال گذشته ، یکی از انتقادهایی که از فرشاد احمدزاده می شد این بود که با وجود بازی خوب واستانداردی که برای تیم فوتبال پرسپولیس میکند، اما کم گل می زند حتی شنیده می شد که برانکو هم از کم گل زدن فرشاد احمدزاده زیاد راضی نیست اما به هر حال احمدزاده با زدن گل دوم تیم فوتبال پرسپولیس در 5بازی برای این تیم 3 گله شد ، البته همان طور که گفتیم 3 گله بودن فرشاد احمدزاده تنها دقائقی او را تبدیل به بهترین گلزن تیم فوتبال پرسپولیس کرده وبعد از این ، طارمی با زدن گل سوم تیم خودش وگل سوم پرسپولیس در موقعیت بهترین گلزن تیم فوتبال پرسپولیس با احمدزاده شریک شد.

 

احمدزاده

طارمی

پرسپولیس-گسترش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی