رهبری‌فرد: پرسپولیس دربازی‌های آسیایی به رامین نیاز دارد

رهبری‌فرد: پرسپولیس دربازی‌های آسیایی به رامین نیاز دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عابدینی کاری می کرد که آخر می گفتیم پول نمی خواهی دستی بدهیم؟

بهروز رهبری فرد با اشاره به جدایی قطعی رامین رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت: اول از همه باید بگویم من تا به حال یک بار هم رامین را از نزدیک ندیده ام و رفاقتی با او ندارم. اما برانکو با این کار باعث شد از چشم من بیفتد. یعنی چه که یک بازیکن ملی را این گونه اخراج می کنند. آقای طاهری به عنوان مدیرعامل چرا حرکتی انجام نداد تا رامین در تیم بماند.

وی افزود: عده ای می گویند سرمربی حق دارد تصمیم بگیرد اما به نظر من نباید در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یک نفر تنهایی چنین تصمیمی بگیرد. به هرحال رامین رضاییان یک بازیکن سطح ملی است و  حداقل باید شـأن او را حفظ می‌کردند. پرسپولیس در بازی های آسیایی به رامین احتیاج دارد. یادم هست که در گذشته در تمرین ما که اغلب کتک کاری و بکش بکش بود یک روز افشین پیروانی و  اسماعیل حلالی چند دقیقه مشغول کتک زدن همدیگر بودند و علی آقای پروین با آنکه صحنه را می دید اما صورتش را آن طرف کرده بود که انگار چیزی را نمی بیند. امروز هم در پرسپولیس بزرگ تر ها باید گاهی بزرگتری کنند. من از محمود خان خوردبین و کریم باقری انتظار داشتم وساطت کنند تا رامین اخراج نشود.

رهبری فرد در ادامه خاطرنشان کرد: خود من تا همین الان نمی دانم رامین چه  حرکتی انجام داده که اخراج شده اما فکر می کنم قاتل است و آدم  کشته که اینگونه با او رفتار می کنند. وگرنه در فوتبال یکسری مسایل طبیعی است و سرمربی تیم می‌تواند گاهی روی خطای بازیکنش چشم ببندد تا آن بازیکن نابود نشود و باشگاه لطمه نخورد.اینجا نقش مدیر باشگاه هم مهم است. هیچکس اندازه من و مهدی هاشمی نسب در گذشته داستان نداشتیم. یادم است با مهدی می گفتیم این چه وضع بی پولی است از پرسپولیس برویم جایی که پول بگیریم اما همین که به دفتر آقای عابدینی مدیرعامل باشگاه می رفتیم به گونه ای با ما صحبت می کرد که موقع خارج از شدن از دفتر به او می گفتیم مهندس پول نمی خواهی 50هزار تومان در جیب مان است اگر می خواهی آن را به شما بدهیم. می رفتیم و با روحیه بالاتر برای پرسپولیس تمرین و بازی می کردیم.

بهروز رهبری فرد

پیشکسوت پرسپولیس

اسفندیار :
۲۰ فروردين ۹۶
آقای برانکومربی بسیارارزشمندی هست برای پرسپولیس ولی میتونست ازتقصیررامین رضاییان بگذره
صبا :
۱۹ فروردين ۹۶
احسنت اقا رضا.درجهت تکمیل گفته های دوستان باید بگم اقای رهبری فر بازیکن سابق پرسپولیس اینکه شما سابقا عضو باشگاه بزرگ پرسپولیس (پیروزی سابق) بودی دلیل بر حق داشتن شما مبنی برگونه اظهار نظر و اهانت یه مربی بزرگ مون نیسنی .تو این سابها الخصوص سالهایی پرسپولیس غرق مشکل یود شما مصاحیه های کوبنده می کردی ،امسالم که از همه دلسوزان حمایت و حمایت و تاکید می کنم حمایت دیدیم ولی شما سکوت کردی و درست در حاشیه قصه رضاییان دوبازه مصاجیه کردی.یادم نمی ره سالی با علی دایی نایب قهرمان شدیمشما هم یکی از اون به اصطلاح پیشکشوت پرسپولیس بودی که همش دایی و تیم ش رو می کوبیدن و حاشیه میساختن الانم بجایی اینکه ارامش تیم قهرمان رو حفظ کنی باز مشابه بی گانگان  می تازی لطفا کمی دوست باش.
در اخر اگر همان زمان شماو هاشمی نسب محکم با شماها برخورد میشد درس عبرتی میشد تا بازیکنان الان بیشتر قدر پیرهن پرسپولیس رو بدونن و فکر نکنن می تونن با گل و شیرینی تخلفات و بی نظمیشون رو بخشبد و دیگه راحت اعتبار و ارزش پیرهن پرسپولیس رو بخاطر منافع خود و فرد دیگری نفروشن.....گذشت دوران گل و شیرینی.....عاشق منافع تیم باشید نه دنبال مطرح شدن خود در جراید.
رضا :
۱۹ فروردين ۹۶
آقای رهبری فرد، به چه حقی تو رسانه ملی همچین حرفی میزنی 
یعنی  چی برانکو از چشمم افتاد
 لطفا ساکت شو آقای  پیشکسوت 
ادا ، اصول های شما رو هم من یکی خوب یادم هست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی