روزشمار پرسپولیس:27 اسفند

روزشمار پرسپولیس:27 اسفند

پیروزی دیلی؛ امروز 27 اسفند 1396است و در تقویم تاریخ ورزشی این روز نگاهی داریم به اتفاقات مهم پرسپولیس در چنین روزی.


1354-لیگ تخت جمشید-پرسپولیس1 –استقلال1
در هفته سوم لیگ پنجم تخت جمشید تیم های پرسپولیس و استقلال در استادیوم امجدیه به تساوی یک-یک دست یافتند. ابتدا مژدهی در دقیقه 20 استقلال را پیش انداخت و سپس محمود خوردبین در دقیقه 85 گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد تا دربی هجدهم با تساوی به پایان برسد.

1374-جام فیلیپس- پرسپولیس1- اوسترز3
تیم فوتبال پرسپولیس به رهبری یورگن گده آلمانی در تورنمنت دوستانه فیلیپس سنگاپور مقابل تیم اوسترز سوئد با نتیجه سه بر یک شکست خورد. فرشاد پیوس زننده تنها گل سرخپوشان بود. مهدی مهدوی کیای جوان که به تازگی از تیم بانک ملی به پرسپولیس پیوسته بود در این بازی دوستانه برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.


1379-لیگ آزادگان-پرسپولیس4-استقلال رشت 1
در آخرین دوره برگزاری لیگ آزادگان تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی و دیدار برگشت مقابل استقلال رشت به پیروزی پر گل 4 بر یک دست یافت.رهبری فر، مدافع گلزن پرسپولیس در این بازی دوبار برای سرخپوشان گلزنی کرد و لیث نوبری و امیرحسین اصلانیان زننده دیگر گل های پرسپولیس بوند. 

1388- حذفی- پتروشیمی تبریز 1 – پرسپولیس2
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک تیم دسته اولی پتروشیمی را در تبریز شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد.گل های پرسپولیس را محسن خلیلی در دقایق ۲۴ و ۵۷ به ثمر رساند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی