روزی که پرسپولیس قهرمان شد

روزی که پرسپولیس قهرمان شد

 قهرمانی لیگ شانزدهم برای پرسپولیس، از روزی شروع شد که لیگ پانزدهم به پایان رسید

 

به گزارش پیروزی دیلی، وقتی ضربه مهرداد محمدی به تور دروازه پرسپولیس رسید، تک‌تک سرخپوشانی که در آخرین مسابقه لیگ ذره‌ذره سکوهای آزادی را به تسخیر درآورده بودند، مطمئن شدند که دیگر حتی معجزه نیز رویای قهرمانی را زنده نگه نخواهد داشت. نمایش ناامیدکننده شاگردان یحیی در اهواز، عطش پسران ویسی برای قهرمانی و عملکرد دور از انتظار تیم برانکو، قهرمانی را از پرسپولیس گرفت تا جامی که برای برگزاری مراسم به ورزشگاه آزادی رسیده بود، دور از دست قرمزها از استادیوم خارج شود. فصل با قهرمانی شگفت‌انگیز استقلال خوزستان به پایان رسید اما بین سوت‌پایان داور نبرد پرسپولیس با راه آهن و دست‌زدن هوادارها برای بازیکنان‌شان، فاصله زیادی وجود نداشت. تشویق‌ها از یک گوشه ورزشگاه آغاز شدند و خیلی زود به همه ردیف‌ها و صندلی‌ها و سکوها رسیدند. فصل حماسی پرسپولیس با یک تراژدی به پایان رسید و هیچ چیز بیشتر از یک تراژدی به ماندگارشدن یک حماسه نمی‌انجامد. هواداران سرخپوشان، همراهان شیرینِ پایانِ تلخ پرسپولیس بودند. همراهان وفاداری که بعد از این ناکامی بزرگ، دست از ستایش بازیکنان تیم برنداشتند.

قهرمانی لیگ شانزدهم برای پرسپولیس، درست از همان روز آغاز شد. با همان تشویق‌ها. همان فریادها. هوادارها در ادامه مسیر تیم برانکو نیز، مسئولیت‌شان را فراموش نکردند. پای همه تصمیم‌ها-غلط یا درست- ایستادند. با همه رفتارها-خام یا پخته- کنار آمدند و حالا این فاصله 10 امتیازی، کوچک‌ترین سهم آن‌هاست. سهمِ سردوگرم چشیده‌های روی سکو که حتی باختن در دربی، گذرنامه ایسلندی‌شان را عوض نکرد. که رفقای خوب روزهای سخت پرسپولیس بودند تا روزهای خوب آرام آرام از راه برسند. سهم آن‌هایی که حتی اگر نام‌شان روی پیراهن تیم نباشد، همراه اولِ‌ باشگاه هستند.

قهرمانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی