رونالدو: لیگ قهرمانان، تورنمنت مخصوص رئال مادرید است؛ از بازگشت به میادین خوشحالم

رونالدو: لیگ قهرمانان، تورنمنت مخصوص رئال مادرید است؛ از بازگشت به میادین خوشحالم

بعد از اینکه مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان با نتیجه ۳-۰ از سد آپوئل گذشت، رونالدو اظهار داشت که این تورنمنت مخصوص رئال مادرید است.


به گزارش پیروزی دیلی، ستاره پرتغالی شب گذشته دو گل به ثمر رساند و شمار گل های خود در تاریخ لیگ قهرمانان را به ۱۰۷ رساند. وی در پایان بازی به وب سایت رسمی UEFA گفت:

هنوز راه درازی در پیش داریم؛ باید بازی به بازی پیش برویم. ابتدا باید مرحله گروهی را پشت سر بگذاریم و بعد از آن خواهیم دید. مسلماً می خواهیم قهرمان این رقابت ها شویم. لیگ قهرمانان تورنمنت مخصوص رئال مادرید است و می خواهیم آن را فتح کنیم.

رونالدو ۵ جلسه از همراهی تیمش در رقابت های لالیگا محروم است، و در غیاب او رئال مادرید دو تساوی متوالی و خانگی مقابل والنسیا و لوانته به دست آورد اما حالا که تنها یک جلسه از محرومیتش باقی مانده، گفت:

خوشحالم که به میادین بازگشته ام. این یک رقابت مجزا است و دوباره بازی کردن و گلزنی مجدد برایم بسیار مهم بود. به تیم کمک کردم و حس خوبی دارم. باید در این مسابقه پیروز می شدیم؛ در خانه بازی کردیم و می خواستیم لیگ قهرمانان را خوب شروع کنیم. فکر می کنم تیم خوب بود؛ می دانستیم که مقابل تیمی دفاعی قرار می گیریم. می توانستیم بیشتر گل بزنیم اما در نهایت نتیجه خوبی بود و شروع خوبی داشتیم و از این بابت خوشحالیم.

رونالدو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی