رونالدو: نیمار به رئال مادرید نمی‌آید

رونالدو: نیمار به رئال مادرید نمی‌آید

ستاره پرتغالی رئال مادرید گفت: حضور نیمار در ترکیب کهکشانی‌ها امکان پذیر نیست.


به گزارش پیروزی دیلی؛ امشب تیم فوتبال رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

از این رو طی مصاحبه‌ای که خبرنگاران در مورد دیدار دیدنی امشب با کریس رونالدو داشتند، نظرش را در مورد شایعات مربوط به حضور نیمار در رئال مادرید جویا شدند.

ستاره پرتغالی گفت:در مورد نیمار و رئال مادرید خبر‌های زیادی شنیده ام. اما صادقانه بگویم نمی‌توانم تصور کنم. در حال حاضر پاری سن ژرمن دستمزد خیلی زیادی به نیمار می‌دهد. بر این اساس تصور حضور او در رئال مادرید دشوار است. به نظر من این انتقال غیر ممکن است. با این حال شاید در چند سال آینده نیمار در رئال مادرید دیده شود. با این وجود در پاریس همه چیز برایش مهیا است.

این در حالی است که چندی پیش بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که در‌های نیوکمپ به روی نیمار باز است و از طرف دیگر فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هم تمایل به حضور نیمار در تیمش را دارد.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی