رونالدو: همیشه از درخشش در لیگ قهرمانان خوشحال می‌شوم

رونالدو: همیشه از درخشش در لیگ قهرمانان خوشحال می‌شوم

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: از رکوردشکنی اخیر خود بسیار خوشحالم و دوست دارم در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشم.
به گزارش پیروزی دیلی، کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای کوتاه با خبرنگار یوفا پس از پیروزی شب گذشته تیمش برابر بروسیادورتموند آلمان تصریح کرد: همیشه از رکوردشکنی و درخشش در لیگ قهرمانان خوشحال می‌شوم.

 وی ادامه داد: رکوردی را کسب کرده ام که بسیار مهم است، من بسیار خوشحالم و دوست دارم این مسیر تداوم داشته باشد. تشنه قهرمانی و کسب افتخار و البته رکوردشکنی هستم. تیم مهم است و وقتی به سود تیم کار می‌کنم حس خوبی دارم. وقتی شادی هواداران را تماشا می کنم دیگر خستگی در من راه ندارد.

 رونالدو درباره پیش‌بینی قهرمان لیگ قهرمانن اروپا گفت: قرعه کشی هفته آینده بسیار تایرگذار و مهم است، نمی‌توانم بگویم نام حریف در یک هشتم نهایی برایم مهم نیست، به هر حال مثل یک جنگ تمام عیار است و باید با اراده قوی پیش برویم. 

 کریستیانو رونالدو اولین بازیکن تاریخ است که در 6 بازی اول لیگ قهرمانن اروپا گلزنی کرده است.

رونالدو

لیگ قهرمانان اروپا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی