رونالدو: همیشه تشنه گلزنی هستم اما کار گروهی را خوب می‌شناسم

رونالدو: همیشه تشنه گلزنی هستم اما کار گروهی را خوب می‌شناسم

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: همیشه تشنه گلزنی هستم اما کار گروهی را خوب می‌شناسم.
به گزارش پیروزی دیلی، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه با آبولای پرتغال گفت:دریافت پنجمین توپ طلا برای من بسیار اهمیت داشت و از این بابت بسیار خوشحالم. همیشه تشنه گلزنی هستم اما کار گروهی را خوب می‌شناسم و از این که در اولین تجربه پس از مراسم توپ طلا بار دیگر گلزنی کردم و هواداران از من راضی بودند یک خوشحالی مضاعف دارم. 

 وی ادامه داد: آینده من با رئال مادرید گره خورده است اما همیشه گفته ام که مستقل و بدون احساسات تصمیم می‌گیرم و البته تابع دستورات مدیر برنامه‌های دلسوز خود نیز هستم. کسی از آینده خبر ندارد اما پیش بینی من بازنشستگی در لباس رئال مادرید است. اینجا را خانه خود می‌دانم و موفقیت‌های خود را مدیون این باشگاه بزرگ و پر افتخار هستم.

رئال مادرید

رونالدو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی