رونالدو: 7 بچه می خواهم و توپ‌طلای زیاد

رونالدو: 7 بچه می خواهم و توپ‌طلای زیاد

ابرستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: من 7 بچه می خواهم و دوست دارم خانواده شلوغ و پر هیاهویی داشته باشم، توپ‌های طلای بسیاری هم می‌خواهم.
به گزارش پیروزی دیلی، کریستیانو رونالدو مهاجم تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا تصریح کرد: دوست دارم خانواده بسیار شلوغ و پرهیاهویی داشته باشم، 7 بچه می خواهم و تعداد زیاد جام های ملی و باشگاهی و جوایز دلیل نمی‌شود، عطش داشتن افتخارات بیشتر نداشته باشم. توپ‌های طلای بیشتری می‌خواهم.

 رونالدو افزود: از من درباره احتمال انتقال به پاری‌سن‌ژرمن سوال می‌کنند، احتمال هیچ چیزی در زندگی صفر نیست، اما من رئال مادریدی هستم، در تیمی عضویت دارم که دو بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در لالیگا رقیب ندارد، به این چیزها فکر نمی‌کنم و به قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید پایبند هستم.

توپ طلا

رونالدو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی