رونمایی از ستاره جدید پرسپولیس در لیگ

رونمایی از ستاره جدید پرسپولیس در لیگ

پرسپولیسی ها ستاره جدید تیم خود را کشف کرده اند و احتمالا مقابل پیکان در لیگ ایران از آن رونمایی می کنند.
به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان تهرانی در آسیا دو بازی انجام دادند که حاصل آن زدن 5 گل به الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی و صعود به مرحله نیمه نهایی بود.

 در هر دو بازی، نقش بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در کسب موفقیت های این تیم قابل درک بود. بشار در بازی رفت وقتی به میدان رفت و به ترکیب سرخپوشان به عنوان یار ذخیره اضافه شد، توانست روی هر دو گل زده تیمش تاثیر بگذارد. 

 در بازی برگشت نیز، از اواسط نیمه دوم به زمین رفت و روی گل دوم، ارسال کننده کرنر بود و روی گل سوم، توانست از مدافع الاهلی پنالتی بگیرد. با این وضعیت باید بشار را ستاره واقعی پرسپولیس خطاب کرد زیرا با جثه کوچک و سن و سال کم توانست خودش را به خوبی ثابت کند. البته بشار هنوز برای پرسپولیس در لیگ ایران به میدان نرفته و حالا بازی با پیکان بهترین فرصت است تا برانکو، این بازیکن را به میدان فرستاده و از او در لیگ کشورمان نیز رونمایی کند.

 البته علاقه برانکو به محسن مسلمان باعث شده او به راحتی اقدام به کنار زدن مسلمان نکند اما درخشش بشار، شرایط جدیدی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است.

بشار رسن

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی