رونمایی از سرباز جدید تراکتورسازی

رونمایی از سرباز جدید تراکتورسازی

مدافع چپ تیم سیاه جامگان مشهد مد نظر یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و احتمال دارد به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی بپیوندد.
به گزارش پیروزی دیلی، تیم تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل قصد دارد بازیکنان پرتعدادی را به خدمت بگیرد. بر این اساس سرخ‌پوشان اولویت خود را روی جذب بازیکنان سرباز گذاشته‌اند و تاکنون موفق شده‌اند دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و قائم اسلامی‌خواه را به عنوان بازیکن سرباز جذب کنند. در این رابطه تراکتوری‌ها صحبت‌هایی نیز با رضا شربتی مدافع چپ تیم سیاه‌جامگان انجام دادند و احتمال دارد او نیز به عنوان یار سرباز به تبریز برود. 

 رضا شربتی ضمن تایید این مساله به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «از سوی مسئولان تراکتورسازی صحبت‌هایی با من انجام شده؛ اما هنوز چیزی قطعی نیست. من دانشجو هستم و اجباری برای سرباز شدنم وجود ندارد. می‌توانم بیشتر از یکسال دیگر به عنوان دانشجو به فوتبالم ادامه دهم.»

 وی افزود: «هیچ تصمیمی برای آینده‌ نگرفتم. نمی‌دانم چه خواهد شد؛ اما بی تردید سعی می‌کنم بهترین تصمیم را اتخاذ کنم.»

تراکتورسازی

رضا شربتی

سربازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی