رونمایی از مبلغ دریافتی باورنکردنی ژوزه از پرسپولیس

رونمایی از مبلغ دریافتی باورنکردنی ژوزه از پرسپولیس

مازیار ناظمی از رقم دقیق دریافتی ژوزه در پرسپولیس رونمایی کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پستی اینستاگرامی به جلسه امروز مدیران سه باشگاه پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و از قرارداد و رقم دریافتی عجیب مانوئل ژوزه از پرسپولیس پرده برداری کرد.

مازیار ناظمی

پرسپولیس

ژوزه

علیرضا هادیان :
۲۷ آبان ۹۶
بفرمایید جناب سردار ، پاسخ مرحمت می فرمایید لطفا! از جیب خودتان لطف می فرمایید افتضاحی که به بار آوردید پرداخت کنید؟ 
یادتان هست معتقد بودید بدهی که برای پرسپولیس برجای گذاشتید ۵ میلیارد است که همان موقع علی پروین از بدهی ۶۰ میلیاردی پرسپولیس سر تمرین گفت؟ 
جمشید زارع که تراز شما را در حد ساندویچ فروشی هم نمی دانست یک زمانی گفت بدهی مدیران قبل شما ۱۸ میلیارد بوده است که با تعدیل رقم ابرازی سلطان ، بدهی که روی دست پرسپولیس گذاشتید همان موقع و صرفا براساس شنیده ها نه حسابرسی دقیق می شد ۴۲ میلیارد پول ناقابل! البته بعلاوه ۷ میلیارد و ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون پرداختی به ژوزه و دستیارانش! 
فاجعه بیشتر از این است وقتی ریالی در باشگاه برجای نماند و یک پرسپولیس فلج دست به دست شد و تا امثال طاهری نگونبخت رفت خرابی های دوران شما را جبران کند بدهی مانند مالیات و ژوزه و غیره مشمول جریمه ها شد و تصاعدی بالا رفت!
به مردم میگویید صدرا سیستم پاسارگارد که پول سهامش از جیب پرسپولیس رفت الآن کجای منابع مالی پرسپولیس است؟ 
امیدواریم تکلیف استفاده از برند پرسپولیس توسط شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس که بنابر آنچه خبرها حکایت دارد به صرف چند امضاء افرادی چون تاج و استیلی! در هیئت مدیره تصویب شده و بدون تصویب وزارت و مجمع عملا غیرقانونی محسوب می شود ، هم روشن شود 
البته فقط شما مقصر نیستید ، بقول جمشیدی مقصر عباسی وزیر وقت ورزش هم هست که خودش صادقانه اعتراف می کرد نمی داند یک تیم فوتبال چندنفر بازیکن دارد! و شما را بر سر پرسپولیس آوار کرد ولی یکبار نه عباسی نه گودرزی یک حسابرسی انجام ندادند و در مجمع مطرح نکردند که چه فاجعه ای در پرسپولیس رقم زده شد. 
اینجاست که به جرأت می گوییم اگر امثال طاهری از پرسپولیس کنار برود ، ظلم بزرگی بر هواداران پرسپولیس که جای خود ظلم بزرگی بر کل جامعه فوتبال است. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی