رویایی پرسپولیس با نفت در غیاب مثلث ATM- سرخپوشان به پنجمین برد می رسند؟

رویایی پرسپولیس با نفت در غیاب مثلث ATM- سرخپوشان به پنجمین برد می رسند؟

پرسپولیس در غیاب مثلث تاثیرگذار خود در ۲ فصل اخیر امروز به مصاف نفت تهران می رود.
به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیس در شرایطی امروز از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران در چارچوب جام حذفی می رود که ۲ بار پیش از این در فصل جاری با نفتی ها دیدار کرده بود. 

 در ۲ بازی اخیر که با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسیده، طارمی ۲ گل، احمدزاده ۲ گل و مسلمان و علیپور هر کدام یک گل به ثمر رساند. جالب اینکه مهدی طارمی که با ۴ گل بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس مقابل نفت به حساب می آید، امروز در میدان نیست. علاوه بر او احمدزاده و مسلمان نیز غایبان بزرگ این تیم محسوب می شوند. 

 مثلث ATM که جزو دلایل اصلی موفقیت سرخ ها در ۲ فصل اخیر بودند، حالا به دلایل مختلف دور از ترکیب این تیم هستند. طارمی محروم شده، احمدزاده مصدوم است و مسلمان نیز با نظر برانکو از لیست کنار گذاشته است. باید دید با این وضعیت پرسپولیس می تواندبه پنجمین برد متوالی خود مقابل نفت برسد یا خیر.

 البته لازم به یادآوری است که پرگل ترین برد سرخ ها مقابل نفت به سال ۸۹ برمی گردد که پرسپولیس ۵ بر صفر پیروز شد وهادی نوروزی هم یکی از گلزنان بود.

ATM

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی