رویش هفتصدمین گل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

رویش هفتصدمین گل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس به مرز ۷۰۰ گل در تاریخ لیگ برتر رسید. 

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم فوتبال پرسپولیس که تا پیش از دیدار برابر نفت در هفته سوم رقابت های لیگ برتر ۶۹۷ گل زده در تاریخ لیگ برتر داشت، با زدن سه گل به نفت تهران آمار گل های زده خود را به مرز ۷۰۰ رساند.


پرسپولیس در هفته بیست و یکم از لیگ برتر سوم، در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۸۲ در دیدار برابر پاس تهران، صدمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند. زننده این گل سهراب انتظاری بود.


حدود دو سال و نیم بعد در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۸۵ در هفته ششم لیگ برتر ششم، در دیدار برابر سایپا دویستمین گل پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رسید. البته این گل توسط بازیکنان پرسپولیس به ثمر نرسید، زننده دویستمین گل پرسپولیس در لیگ برتر، حمید فرزانه مدافع سایپا بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.


۲۸ مرداد ۱۳۸۷ در هفته سوم لیگ برتر هشتم، پرسپولیس به مصاف ملوان انزلی رفت. گل اول این دیدار را علیرضا واحدی نیکبخت به ثمر رساند تا شمار گل های سرخپوشان در لیگ برتر به ۳۰۰ برسد.


هفته ششم لیگ برتر دهم، و در تاریخ سوم شهریور ۱۳۸۹ پرسپولیس به مصاف شاهین بوشهر رفت. این دیدار با برتری دو بر یک سرخپوشان به پایان رسید. گل دوم پرسپولیس توسط مازیار زارع، آمار گل های زده ارتش سرخ در لیگ برتر را به ۴۰۰ رساند.


هفته سیزدهم از لیگ برتر دوازدهم، پرسپولیس به مصاف مس کرمان رفت. این دیدار که در تاریخ پنجم آبان ۱۳۹۱ انجام شد، با پیروزی دو بر یک مس کرمان پایان یافت. تک گل سرخپوشان در این بازی پانصدمین گل این تیم در لیگ برتر بود که توسط مهدی مهدوی کیا به ثمر رسید.


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر پانزدهم به مصاف استقلال خوزستان رفت. این دیدار را هم پرسپولیس دو بر یک به آبی پوشان خوزستانی باخت. و در همین دیدار مهدی طارمی زننده تک گل سرخپوشان، گل شماره ۶۰۰ پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.


پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر هفدهم مقابل نفت تهران قرار گرفت. پرسپولیس برای رسیدن به مرز ۷۰۰ گل در تاریخ لیگ برتر به ۳ گل در این بازی نیاز داشت که به آن دست یافت. گل سوم پرسپولیس توسط مهدی طارمی مهاجم گلزن این تیم به ثمر رسید تا این مهاجم بعد از به ثمر رساندن ششصدمین گل پرسپولیس، گل شماره ۷۰۰ سرخپوشان در لیگ برتر را هم به ثمر رساند.


 

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی