روی دیگر سروش؛ خشن‌ترین بازیکن لیگ قطر

روی دیگر سروش؛ خشن‌ترین بازیکن لیگ قطر

الخور با سروش رفیعی، ستاره 27 ساله ایرانی در رده هشتم لیگ دوازده تیمی قطر قرار گرفته و شرایط ایده‌آلی ندارد،
به گزارش پیروزی دیلی، اگرچه سروش در هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در جمع آبی‌پوشان داشته و با به ثمر رساندن 4 گل یکی از موثرترین بازیکنان این تیم بوده است. رفیعی در آخرین بازی الخور که جدال سنگینی برابر السد بود هم یک گل زد و یک پاس گل داد اما علیرغم نمایش فوق‌العاده‌اش نتوانست مانع شکست 3 بر 2 تیمش مقابل این قدرت سنتی فوتبال قطر شود. اما نکته عجیب و تازه‌ای که در بازی سروش رفیعی در تیم الخور به چشم می‌خورد، حضور فعال او در درگیری‌ها است. 

 شماره 7 سابق پرسپولیس که پیش از این بارها به جهت ظرافت بازی و استیل بدنی‌اش به فرار از نبردهای تن به تن متهم می‌شد، در حال حاضر در بین تمامی بازیکنان لیگ ستارگان قطر، با 28 خطا، خشن‌ترین بازیکن این لیگ به شمار می‌آید. تعداد زیاد خطاهای رفیعی می‌تواند عوامل متعددی داشته باشد. یکی از گمانه‌زنی‌ها در مورد او این بود که در الخور شرایط خوبی نداشت و در جست‌وجوی فرصت بازگشت به لیگ ایران بود. اضافه شدن بازی درگیرانه و دوندگی به کلکسیون توانایی‌های سروش قطعا او را به بازیکن کامل‌تری تبدیل می‌کند. علاوه بر این، یکی از دلایلی که به دعوت نشدن سروش رفیعی به تیم ملی نسبت داده می‌شد، عدم توانایی او در شرکت مداوم در دفاع تیمی و ارائه بازی فیزیکی بود که حالا با انجام این تغییرات در بازی سروش، شاید نگاه کارلوس کی روش نیز به این هافبک خلاق تغییر کند.

الخور

سروش رفیعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی