رکوردهایی که در اهواز شکسته شد

رکوردهایی که در اهواز شکسته شد

در بازی هفته هفدهم پرسپولیس فولاد رکوردهای متعددی شکسته شد.


 به گزارش پیروزی دیلی ،بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان به جز اینکه افزایش فاصله پرسپولیس با تیم دوم جدول را رقم زد، آمار و رکوردهای جالبی در آن نیز ثبت شد.

1. در شرایطی که دقیقه ۲ بازی به پایان نرسیده بود پرسپولیس به گل اول بازی دست یافت تا سریعترین گل لیگ شانزدهم شکل گیرد.

2. پرسپولیس در این فصل هر گاه در ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل رسیده نهایتا با ۳ گل به پیروز شده و در غیر این صورت حداکثر ۲ گل زده که این قاعده هم در این بازی صادق بود و پرسپولیس موفق شد با ۳ گل حریف را شکست دهد.

3. قاطعترین پیروزی پرسپولیس برابر فولاد در تاریخ لیگ برتر و همچنین بهترین برد خارج از خانه پرسپولیس تحت هدایت برانکو شکل گرفت.

4.این اولین بار در این فصل بود که پرسپولیس موفق به کسب ۳ پیروزی پیاپی شد.

 5. با برد 3 بر صفر در اهواز، سرخپوشان  تفاضل گل خود را هم بهبود داده و صاحب بهترین تفاضل گل لیگ شانزدهم شدند.

6. شکست ۳-۰ فولاد برابر پرسپولیس سنگین ترین شکست خانگی فولاد از هفته ششم لیگ پانزدهم بوده است.

7.  ساسان انصاری در هر بازی که موفق به گلزنی نشده فولاد هم به پیروزی نرسیده است که این در بازی مقابل  پرسپولیس هم تکرار شد.

 نکته: در تاریخ لیگ برتر تنها دو تیم سایپا در لیگ ششم و سپاهان در لیگ دوم تا هفته هفدهم موفق به کسب ۳۸ امتیاز شدند که هر دو تیم نهایتا به عنوان قهرمانی رسیدند.البته پرسپولیس یک مزیت نسبت به این دو تیم دارد که در این مدت تفاضل گل بهتری نسبت به دو تیم ذکر شده از خود به جای گذاشته است و با این اوصاف بهترین عملکرد در تاریخ لیگ برتر تا هفته هفدهم به نام پرسپولیس ثبت شد.

مهمترین عاملی که در تفاضل گل پرسپولیس نقش داشته عملکرد خط دفاعی پرسپولیس است.این تیم با بسته نگه داشتن دروازه اش در این بازی، آمار قابل ستایش تنها ۰،۲۹ گل خورده در هر بازی را از خود به جای گذاشته است و علیرضا بیرانوند از زمان بازگتشتش به میادین دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته است.

 

موسوی :
۳۰ دی ۹۵
به امید خدا برای کسب نتایج بهتر بیشتر از این ها باید از این تیم خوب و منسجم انتظار داشت 

کووو تا ثبت افتخارات بیشتر و مهمتر از این 
که ایشالله با قهمرانی پرسپولیس در آسیا و رکوردهای تاریخی دیگه همراه باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی