ریوالدو: من هم با 5 توپ طلا ادعای رونالدو را داشتم

ریوالدو: من هم با 5 توپ طلا ادعای رونالدو را داشتم

ستاره برزیلی سابق بارسلونا نسبت به ادعای اخیر رونالدو واکنش نشان داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کریستیانو رونالدو سه هفته پیش و پس از دریافت پنجمین توپ طلای خود، به فرانس فوتبال گفت که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. اظهارنظری که بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.

ریوالدو در همین رابطه گفت:« رونالدو 5 توپ طلا دارد و شک نکنید که اگر من هم 5 توپ طلا داشتنم، ادعا می کردم که بهترین فوتبالیست تاریخم.»

ال کلاسیکو:« زمان ما کیفیت ال کلاسیکو و تنش آن بالاتر بود ولی حالا جنگ های درون زمین کمتر شده است. مقابل من هیه رو و ردوندو بازی می کردند و بازی با رئال همیشه دشوار و سخت بود.

معتقدم بارسا با اختلاف امتیازی 11 که نسبت به رئال دارد، باید با خیالی آسوده تر در برنابئو حاضر شود و استرس بازیکنان کمتر خواهد بود.»

نیمار در رئال:« بعید می دانم که چنین اتفاقی رخ بدهد؛ حداقل در شرایط فعلی. او بازیکن پی اس جی است و باید در این تیم تاریخ سازی کند.»

رونالدو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی