رئیس سازمان خصوصی‌سازی: واگذاری پرسپولیس و استقلال در نوبت هیات وزیران قرار دارد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: واگذاری پرسپولیس و استقلال در نوبت هیات وزیران قرار دارد

حسن روحانی رییس جمهوری ایران با پیگیری وزیر ورزش و جوانان، دستور  به جریان افتادن مجدد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را داد.

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مصوبه مرداد ۹۴ لغو شده و نامه وزرای  ورزش و جوانان و اقتصاد امور دارایی برای شروع واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس در نوبت هیات وزیران است.


پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی دراین باره گفت : جدیت سلطانی فر و پیگیرهای مستمر و ادله او برای آقای روحانی موجب شد رییس جمهوری  برای به جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کند.


وی ادامه داد: در مصوبه مرداد سال ۹۴ هیات وزیران، خصوصی سازی این دوباشگاه متوقف شد و با نامه سلطانی فر و وزیر وقت اقتصاد و امور دارایی (آقای کرباسیان) لغو این مصوبه به کمیسیون اقتصادی دولت فرستاده شد و پس از تایید کارشناسان هم اکنون در نوبت دستور هیات وزیران است. تصور می کنم طرف دو هفته آینده لغو این مصوبه به تایید هیات وزیران برسد و ما مجددا موضوع واگذاری اسنقلال و پرسپولیس را با جدیت و با کمک سلطانی فر آغاز خواهیم کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی