رییس کمیته انضباطی: آرای داربی ۸۵ دارای نکات بسیار خوبی است

رییس کمیته انضباطی: آرای داربی ۸۵ دارای نکات بسیار خوبی است

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید آرای داربی هشتاد و پنجم پایتخت صادر شده است که دارای نکات بسیار خوبی است.
به‌ گزارش ‌پیروزی دیلی، رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال که امروز (جمعه) در تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال حاضر شده بود، اظهار کرد: حضور در تمرین تیم‌ ‌ملی دلیل نمی‌خواهد مخصوصا برای ما که عضوی از تیم‌ ‌ملی هستیم. با یکی از همکاران کار داشتم که در تمرین تیم‌ ‌ملی حضور داشت و به همین دلیل به تمرین تیم‌ ‌ملی آمدم.

 او درباره شکایت برخی از بازیکنان پیشین استقلال بابت پرداخت نشدن مطالبات شان در کمیته‌ انضباطی و ارجاع پرونده‌ها به کمیته‌ اخلاق، اظهار کرد: دوستان رسانه‌یی از تشکیلات جدید فدراسیون اطلاعات کمی دارند. از این پس کمیته‌ تعیین وضعیت، این پرونده‌ها را بررسی می‌کند. آن‌ها این پرونده‌ها را پیگیری می‌کنند. کمیته‌ وضعیت به همین دلیل تاسیس شد.

 رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال در ادامه‌ هم‌چنین درباره صدور آرای انضباطی بازی استقلال و پرسپولیس در داربی هشتاد و پنجم پایتخت، گفت‌: آرای بازی داربی صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانم که به دفتر دبیرکل ارجاع شده است یا نه. زمانی که رای در رسانه‌ها منتشر شد می‌فهمید که چگونه برخورد کرده‌ایم. به نظرم رای خوبی را صادر کرده‌ایم. نکات جالبی در این آرا وجود دارد که بسیار خوب است.من درباره جزییات صحبتی نمی‌کنم تا رای صادر شود. 

 او خاطرنشان کرد: درباره تشکیل پرونده برای یکی از بازیکنان استقلال در رده سنی جوانان که با سه هویت مختلف در مسابقات حاضر شده بود، کمیته‌ انضباطی استان تهران هنوز در این زمینه رایی را صادر نکرده است. این موضوع سال گذشته مطرح شد و ما مدارک این بازیکن را جعلی تشخیص دادیم و باشگاه و بازیکن را محروم کردیم. پرونده به کمیته‌ استیناف رفت و در آن جا حکم به معتبر بودن مدارک دادن و حکم ما نقض شد. پس از گذشت یک سال بار دیگر رقیبان استقلال در لیگ استانی اعتراض کردند که در حال‌ رسیدگی به این پرونده هستند. احساس می‌کنم که شاکیان جدید در استان تهران مدارک جدیدی در اختیار دارند که می‌تواند منجر به محرومیت این بازیکن شود. دیروز هم من مدارک جدیدی را از سوی بهاروند، رییس سازمان لیگ دیدم که به احتمال زیاد این بازیکن نمی‌تواند بازی کند. رسیدگی به این پرونده نزد کمیته‌ انضباطی استان تهران است . اگر این موضوع تایید شود مراجع قضایی به این پرونده ورود می‌کنند چرا که با یک هویت جدیدی در مسابقات حاضر شده است.

حسن زاده

دربی 85

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی