رییس کمیته نقل و انتقالات: کادر فنی مجازند قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند

رییس کمیته نقل و انتقالات: کادر فنی مجازند قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کنند

رییس کمیته‌ نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید فسخ قرارداد اعضای کادر فنی با باشگاه‌ها به صورت یک طرفه منع قانونی ندارد.

به‌ گزارش ‌پیروزی‌دیلی، فراز کمالوند، امروز (چهارشنبه) با حضور در سازمان لیگ فوتبال قرارداداش را به صورت یک طرفه با صنعت نفت آبادان فسخ کرد.

فریبرز محمود زاده، رییس کمیته‌ نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط فسخ قرارداد کادر فنی باشگاه‌ها، اظهار کرد: در مورد فسخ قرارداد باشگاه‌ها با کادر فنی و یا کادر فنی با باشگاه‌ها قانون به این شیوه است که هر دو طرف می‌توانند با حضور در سازمان لیگ بدون در نظر گرفتن قوانینی که برای فسخ قرارداد بازیکنان وجود دارد قرارداد خودشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند.

او ادامه‌ داد: ما مجوز فسخ قرارداد را برای بخش حقوقی کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان ارسال می‌کنیم تا آن‌ها به بخش حقوقی و مالی دو طرف رسیدگی کنند.

 رییس کمیته‌ نقل‌ و انتقالات در پایان تاکید کرد: به ‌این‌ ترتیب اعضای کادر فنی و باشگاه‌ها هر کدام می‌توانند به صورت یک طرفه از یک تاریخ قراردادشان را فسخ کنند و منعی برای این کار وجود ندارد.

فدراسیون فوتبال

لیگ برتر

نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی