زادمهر:کلیه اخبار درباره کسر امتیاز از پرسپولیس کذب است

زادمهر:کلیه اخبار درباره کسر امتیاز از پرسپولیس کذب است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه از فیفا اولتیماتومی دریافت نکرده است.
محمدرضا زادمهر درباره مسابقه فردای تیمش برابر الهلال عربستان اظهار داشت: در هر صورت می دانیم که بازی سختی داریم الهلال قهرمان عربستان و قهرمان دو دوره آسیا محسوب می شود و بازیکنانی بین المللی دارد ولی فوتبال در زمین مشخص می شود. بچه ها تلاش می کنند تمرینات خوبی داشتند و باشگاه نیز هرچه لازم بوده در اختیار آنها گذاشته است. امیدواریم با دعای خیر مردم پیروزی حاصل شود.

 وی افزود: امروز استقلال خوزستان با مشکلات فراوانی که داشت دست به کار بزرگی زد. استقلال خوزستان قدم اول را محکم برداشت و در واقع چراغ اول را برای فوتبال ما روشن کرد. امیدواریم دیگر تیم ها نیز همین روند را داشته باشند. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نشست امروز مدیران این باشگاه بیان داشت: امروز درباره موضوعات مختلف صحبت شد و بیشتر بحث ها به مسایل و مشکلات مالی اختصاص داشت. 

 زادمهر درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه با مانوئل ژوزه گفت: باشگاه چند وکیل را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است. مذاکرات ادامه دارد و به دنبال بهترین راهکار برای عبور از این پرونده هستیم. 

 وی درباره این موضوع که چرا برخلاف باشگاه استقلال هیچکدام از مدیران پرسپولیس همراه تیم شان به عمان سفر نکرده اند گفت: مشکلات داخل مان آنقدر زیاد است که اولویت را به آنها داده ایم.

 زادمهر در پایان درباره حرف و حدیث های این روزها مبنی بر کسر امتیاز از پرسپولیس و طرح آن از سوی برخی بازیکنان تراکتورسازی اذعان داشت: ما به اینکه دیگران چه می گویند کاری نداریم. شایعات را هم مهم تلقی نمی کنیم. پرونده های باشگاه مراحل قانونی خود را پشت سر می گذارد و تا این لحظه فیفا هیچ اولتیماتومی به باشگاه پرسپولیس نداده است.

زادمهر

ژوزه

کسر امتیاز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی