زادمهر: مشکلی برای بازی همزمان با تراکتورسازی نداریم!

زادمهر: مشکلی برای بازی همزمان با تراکتورسازی نداریم!

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر سازمان لیگ اعلام کند آنها حاضرند همزمان با تراکتور بازی کنند.

 به گزارش پیروزی دیلی؛ محمدرضا زادمهر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ مشکلی با درخواست باشگاه تراکتورسازی ندارد و صراحتا اعلام کرد اگر سازمان لیگ اعلام کند آنها حاضرند همزمان با تراکتور بازی کنند چرا که نتایج در زمین بازی مشخص می شود و فرقی نمی کند آنها قبل یا بعد از تراکتور بازی کنند یا بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس همزمان باشد و آنها تابع قانون هستند و هر آنچه که قانون بگوید را به آن احترام می گذارند.
اظهارات زادمهر را در ادامه می خوانید:

*
پرسپولیس عجب تیمی شده و انگار هیچ تیمی نمی تواند شاگردان برانکو را ببرد؟
-
ان شاءا... این تیم بهتر هم می شود و به نظر من در شرایط فعلی حفظ این موقعیت خیلی مهم است و باید تلاش کنیم تا موقعیت مان را در جدول حفظ کنیم و روند خوب مان را ادامه بدهیم و بهتر هم بشویم.

*
سیدجلال حسینی اعلام کرده در تیم پرسپولیس غرور وجود دارد. این مساله در مقطع کنونی برای پرسپولیس خطرناک نیست؟
-
سیدجلال بزرگ تر تیم است و شاید این مساله را حس کرده و این حرف را زده است اما قابل کنترل است. حُسن تیم ما این است که بچه ها با هم دوست و رفیق هستند و این صمیمیت نمی گذارد که تیم دچار غرور شود.
 
*
از نمایش پرسپولیس مقابل فولاد در اهواز لذت بردید؟
-
بله، حُسن بازی این بود که سرعت بالایی داشت و پرسینگ را به خوبی انجام دادیم و بچه ها فعل خواستن را به نحواحسن انجام دادند و باتوجه به اینکه چند تا بازیکن اصلی تیم در این بازی نبودند اما سیستم پرسپولیس جوری است که هر کسی در ترکیب قرار می گیرد باید شرایط تیم را درک کند و در سیستم تیم قرار بگیرد.

*
این اختلاف ایجاد شده با تراکتورسازی حاشیه امنیت خوبی برای پرسپولیس هست؟
-
نه، اصلا نیست اما اعتمادبه نفس تیم را بیشتر می کند تا بهتر کار کنیم. باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا امتیازات بازی های آینده را هم بگیریم.

*
باشگاه تراکتورسازی درخواست داده بازی های آنها با پرسپولیس همزمان برگزار شود. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
-
ما هیچ مشکلی نداریم و هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد به آن احترام می گذاریم و مشکلی هم با این مساله نداریم چون نتیجه بازی در زمین مشخص می شود.

*
تراکتور از پرسپولیس عقب افتاده و چنین درخواستی برای فرار از فشار افکار عمومی نیست؟
-
نه، ما به این مسایل کاری نداریم و فقط به تیم خودمان فکر می کنیم. بازی ها همزمان باشد یا قبل و بعد از تراکتور باشد برای ما فرقی ندارد. ما به قوانین احترام می گذاریم و دوست نداریم هیچ شبهه ای به وجود بیاید. سازمان لیگ بگوید همزمان با تراکتور بازی می کنیم و برای ما هیچ فرقی نمی کند.

*
بازی امروز با گسترش فولاد را چطور پیش بینی می کنید؟
-
گسترش یکی از تیم های خوب تبریزی است و در بازی های اخیر نتایج خوبی گرفته و قطعا مقابل پرسپولیس در تهران می خواهند خودشان را نشان بدهند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و در خانه خودمان بازی می کنیم و باید سه امتیاز را بگیریم.  

 

 

 

زادمهر

سازمان لیگ

هیاتمدیره پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی