زاهدی فر و فرصت ایجاد زوج موردنظر پرسپولیس

زاهدی فر و فرصت ایجاد زوج موردنظر پرسپولیس

اشتباهات داور دیدار پرسپولیس برابر فولاد که از سوی کارشناسان مورد تایید قرار گرفت، باعث شد تا علیپور دیدار برابر تراکتورسازی را از دست دهد.
به گزارش پیروزی دیلی، حسین زاهدی فر، داور باتجربه کشورمان در اولین دیدار فصل نتوانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و در کنار صحنه‌های مورد بحث در محوطه جریمه با دو کارت زرد که به علی علیپور داد، مهاجم آماده سرخپوشان را از حضور در تبریز محروم کرد. 

 علیپور که برترین بازیکن این تیم در دیدار سوپرکاپ بود در جدال برابر فولاد خوزستان نیز تلاش زیادی داشت تا دروازه حامد لک را باز کند. البته او در صحنه اول به دلیل اعتقاد زاهدی فر به تمارض کارت زرد گرفت و در صحنه‌ای دیگر نیز به دلیل اعتقاد او به خطای غیر ورزشی روی بازیکن فولاد با کارت زرد بعدی مواجه شد تا پرسپولیس در دقایق پایانی 10 نفره شود. این اقدام زاهدی فر باعث شده تا برانکو در بازی حساس هفته دوم برابر تراکتورسازی قادر به سود بردن از آماده ترین مهاجم خود نباشد و به زوج منشا و طارمی که از شرایط ایده آل دور هستند دل ببندد.

علی علیپور

پرسپولیس-فولاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی