زمانی: در جلسه امروز رزومه جانشینان احتمالی منصوریان را بررسی می‌کنیم

زمانی: در جلسه امروز رزومه جانشینان احتمالی منصوریان را بررسی می‌کنیم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: ما مسائل مختلفی را از جمله رزومه مربیان داخلی و خارجی دیگر در جلسه امروز بررسی می‌کنیم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال قرار بود روز گذشته (شنبه) برگزار شود اما به دلایل نامشخصی لغو و به ساعت 17 امروز (یکشنبه) موکول شد. اعضای هیأت مدیره در این جلسه به دلایل ناکامی استقلال در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر هفدهم می‌پردازند.


صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه دو عضو هیأت مدیره یعنی حسن زمانی و محمدحسین قریب به شدت از عملکرد علیرضا منصوریان ناراضی هستند و قصد دارند رایزنی‌های لازم را انجام دهند تا دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات سابق فولاد خوزستان و ملوان را جانشین او کنند.


حسن زمانی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در این باره گفت: همه چیز در جلسه امروز مشخص خواهد شد. ما مسائل مختلفی را از جمله رزومه مربیان داخلی و خارجی دیگر در این جلسه بررسی می‌کنیم. مطالب زیادی را در این جلسه مطرح کرده و تصمیمی می‌گیریم که به نفع استقلال و هواداران پر شمارش باشد.

استقلال

برکناری

منصوریان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی