زوج بی رحمی که پرسپولیس انتظارش را می‌کشید

زوج بی رحمی که پرسپولیس انتظارش را می‌کشید

برانکو ایوانکوویچ در راستای تکمیل ترکیب رویایی اش برای فصل آینده خط حمله قوی را شکل داده تا برای ارزیابی نمایش آنها منتظر شروع رقابت های لیگ برتر باشیم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، برانکو ایوانکووچ در لیگ شانزدهم مهدی طارمی را به عنوان تک مهاجم در اختیار داشت و علی علیپور و وحید امیری به عنوان زوج این مهاجم بوشهری در خط حمله سرخپوشان همراهی می کردند. 

 با نزدیک شدن به هفته های پایانی علیپور بیشتر در خط حمله کنار طارمی حاضر می شد اما عملکرد این دو هرچند که قابل قبول بود، برانکو قصد داشت مهاجمی را در کنار مهاجم ملی پوش روانه میدان کند که از لحاظ نمایش در میدان و آمار گلزنی با او برابر باشد. چه گزینه ای مناسب تر از منشا برای برانکو. 

منشا که توسط مجید جلالی به فوتبال ایران معرفی شد فصل فوق العاده ای را با پیکان پشت سر گذاشت و در اکثر اوقات لیگ شانزدهم پا به پای طارمی برای کسب عنوان برترین گلزن رقابت می کرد.  

طارمی منشا در فصل گذشته برای پیکان 15 گل به ثمر رساند و پس از طارمی و انصاری در جایگاه سومین گلزن برتر شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت. طارمی و منشا که خصوصیاتی شبیه به هم در فاز تهاجمی دارند بی صبرانه منتظر شروع لیگ هفدهم هستند تا نمایششان را این بار در یک تیم و به صورت زوجی متحد نشان بدهند؛ زوجی که خط دفاعی تیم های لیگ برتر فصل آرامی را مقابلشان نخواهند داشت. 

 مهاجم ملی پوش که قصد جدایی از جمع سرخپوشان را داشت، در نهایت تصمیم به ماندن گرفت، روز گذشته در اردوی اوکراین به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ ملحق شد و بلافاصله تمرینات او با منشا زیر نظر مارکو استیلنوویچ، بدنساز جدی و سختگیر پرسولیس آغاز شد تا او هماهنگی های لازم با ستاره سیاه پوست برای نمایش مقتدرانه در لیگ هفدهم را کسب کند.

طارمی

منشا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی