زوج موفق ایرانی در خط حمله؛ نعمت سیامک

زوج موفق ایرانی در خط حمله؛ نعمت سیامک

 سیامک نعمتی یکی از تغییرات مهم برانکو برای بازی با الوصل بود که البته جواب مثبت هم داد. تفاوت عملکرد او با منشا که در قطر برابر السد بازی کرده بود نشان از عطش سیامک برای حضور در زمین دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی‏‏، برانکو در بازی با الوصل از سیامک نعمتی به عنوان زوج علی علیپور استفاده کرد تا بعد از دو تجربه تلخ بازی با السد و استقلال در حضور ثابت منشا و رسن، این بار با زوجی کاملا ایرانی در آسیا حاضر شود. نتیجه این تغییر اما کاملا خوشایند بود و قرمزها در یک بازی نه چندان سخت الوصل را شکست دادند. مقایسه عملکرد سیامک نعمتی با گادوین منشا که در قطر به طور ثابت بازی کرده بود نشان از مثبت بودن تغییر برانکو دارد. منشا در قطر فقط یک شوت زده بود که در چارچوب هم نبود. نعمتی اما امروز ۲ بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که یک شوت او هم در چارچوب قرار داشت. نعمتی موفق شد در حدود ۷۰ دقیقه‌ای که در زمین حاضر بود ۲ پاس کلیدی هم به ثبت برساند. منشا اما زمین بازی با السد را بدون ثبت پاس کلیدی ترک کرد. او هم حدود ۷۰ دقیقه بازی کرده بود. نکته جالب توجه این که نعمتی دراواسط نیمه دوم بازی با السد به زمین آمد و در همان دقایق کوتاه هم موفق به ثبت ۲ پاس کلیدی شده بود.

در دوئل‌ها و نبردهای تک به تک هم نعمتی عملکردی به مراتب بهتر از منشا به جا گذاشته است. منشا در بازی با السد در حالی که فقط ۵ نبرد برنده ثبت کرده بود ۸ بار در دوئل‌ها به حریف قطری باخت. نعمتی اما در دیدار با الوصل ۱۴ نبرد برنده به نام خود ثبت کرد و ۵ بار در دوئل‌ها شکست خورد. در بخش تدافعی هم نعمتی با ۵ تکل و یک دفع نقشی قابل قبول در خنثی کردن حملات الوصل داشت. منشا اما در بازی با السد فقط یک تکل به ثبت رسانده بود. آمارهایی که نشان از برتری نعمتی به منشا در هفته‌های اخیر دارد و باید دید برانکو به تداوم این تغییر می‌اندیشد یا باز هم نعمتی به نیمکت بازخواهد گشت.

علیپور

نعمتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی