وزیر ورزش: 29 اردیبهشت نام ایران را بر قله افتخار ثبت می کنیم

وزیر ورزش: 29 اردیبهشت نام ایران را بر قله افتخار ثبت می کنیم

وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات گفت: روز جمعه (29 اردیبهشت) همه پای صندوق های رای می رویم و در کنار هم نام ایران را بر قله حماسه و افتخار ثبت می کنیم.

به گزارش سایت پیروزی دیلی از وزارت ورزش و جوانان، در پیام مسعود سلطانی فر آمده است: روز سرنوشت رسید و جمعه پایانی اردیبهشت، روز انتخاب مردم بزرگ ایران خواهد بود؛ در همه روزهای انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم، جوانان میدان دار حرکت و نشاط بخشی به جامعه بودند و ورزشکاران و قهرمانان مشوق حضور حداکثری پای صندوق های رای و شاید برای اولین بار باشد که این موج گسترده دعوت از جامعه توسط ورزشکاران بدون اجبار و اصرار که با اختیار از سر دلسوزی و مشارکت در تعیین سرنوشت صورت می پذیرفت.

 وی تصریح کرد: از عموم مردم به ویژه جوانان پرانرژی، هوشمند و بانشاط و ورزشکاران قهرمان، باغیرت و پرتلاش دعوت کنم با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر بیافرینند و بار دیگر عزم و اراده ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان بکشانند. یقین دارم همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب امروز فرمودند «روز انتخابات، روز جشن، شور و شعور ملت ایران است» و ورزشکاران و جوانان با عزمی راسخ و همتی بلند در این جشن شرکت خواهند کرد. 

وزیر ورزش در اپین پیام خاطر نشان افزود: از همه ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، متخصصان دانشگاهی و روزنامه نگاران ورزشی که با بیش از 2600 امضا از عقلانیت، تدبیر، اعتدال حمایت کردند تشکر و قدرانی می کنم و امیدوارم این تلاش و دلسوزی آنها باعث ایجاد نشاط هرچه بیشتر در کشور و جامعه باشد.

انتخابات ریاست جمهوری

وزیر ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی