منشا در پی عدم پایبندی به قرارداد با پرسپولیس!

منشا در پی عدم پایبندی به قرارداد با پرسپولیس!

گادوین منشا بازیکن جدید پرسپولیس در پی پیشنهادات بهتری که دریافت کرده در پی آن است تا نسبت به قراردادی که با پرسپولیس امضا کرده است پایبند نباشد.
به گزارش خبرنگار پیروزی‌دیلی، اعلام خبر توافق پرسپولیس با گادوین منشا در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس آن هم در روزی که خبر حضور شجاع خلیل‌زاده در باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد دو ساله با طاهری با این بازیکن در سایت منتشر نشد برای خبرنگار پیروزی علامت سوال‌هایی در بر داشت. 

 در پی جست‌وجوی دلیل همین موضوع به خبر مهمی دست یافتیم. منشا می‌خواهد نسبت به قراردادی که با پرسپولیس داشته پایبند نباشد. او در حالی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است، می‌خواهد به پیشنهاد تیم‌های دیگری پیشنهاد مثبت دهد. منشا از یک تیم قطری و سپاهان پیشنهادات وسوسه‌انگیزی دریافت کرده است. یکی از این پیشنهادات 550 هزار دلار است. او با پرسپولیس توافقی 350 هزار دلاری داشته است که از این مبلغ بخشی را یک هوادار متقبل شده ومابقی را باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد کرد. 

 باشگاه پرسپولیس با منشا و مدیر برنامه‌هایش قول و قرار گذاشته بود که این بازیکن به همراه مدیر برنامه‌هایش روز شنبه به باشگاه پرسپولیس بیاید اما منشا زیر قول و قرارهایش زده است. او در توافقی که با پرسپولیس داشته شرط کرده است که او در ابتدا 150 هزار دلار از قرارداد 350 هزار دلاری‌اش را دریافت کرده و سپس به باشگاه بیاید و خبر انتقالش به پرسپولیس رسمی‌تر شود.

منشا در حالی که یکی از هواداران متمول پرسپولیس (احمد یوسفی)، 150 هزار دلار نقد را از طریق صرافی آماده انتقال به منشا کرده بود، این بازیکن به صرافی نرفته و پول را دریافت نکرده است. این هوادرا متمول پرسپولیس با باشگاه ارتباطات خوبی دارد. او پیش از این نیز در زمان رویانیان و بستن پرونده طلب 400 هزار دلاری وینگادا بدون سر و صدا و هیاهو به باشگاه کمک کرد و با همین اقدام خود کاری کرد که از پرسپولیس امتیازی کسر نشود.

حال منشا حاضر نشده 150 هزار دلار را تحویل بگیرد و علت نیز آن است که وی می‌خواهد پیشنهاد 550 هزار دلاری تیم قطری و پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهان را از دست ندهد. سپاهانی‌ها می‌خواهند فصل آینده برای قهرمانی وارد مسابقات لیگ بشوند و بدین منظور آماده هزینه کردن مبالغ زیادی در نقل‌وانتقالات خواهند بود.

 منشا قانونا نمی‌تواند به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند نباشد، اما حال که فدراسیون فوتبال قانونی تصویب کرده که به واسطه آن پرسپولیس نمی‌تواند تا زمان تسویه کردن بدهی‌های خارجی خود بازیکن خارجی جذب کند او امیدوار است که بتواند به نوعی از زیر بار این قرارداد شانه خالی کند. فدراسیون نیز در حالی اعلام می‌کند که پرسپولیس امکان جذب بازیکن خارجی ندارد که یفا هیچ حکمی نداده و در مجموع باشگاه پرسپولیس در حال تسویه حساب با شاکیان خارجی خود است و اگر نیز محرومیتی وجود داشته باشد رفع خواهد شد.

 اما منشا فعلا به دنبال آن است که به نوعی به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند نبوده و بتواند قرارداد مالی بهتری با یک تیم ایرانی یا خارجی منعقد نماید. این خبر، خبر تیتر یک روزنامه پیروزی است اما با توجه به اهمیت آن و پیام‌های مکرر ارسالی هواداران به ادمین کانال پیروزی و همچنین تماس‌های مکرر با سردبیر و اعضای تحریریه روزنامه پیروزی، جزئیات این خبر را منتشر کردیم تا هوادارن از آن چه که در باره منشا رخ داده آگاه باشند.

منشا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی