سابقه تقابل برانکو ایوانکوویچ و رضا مهاجری

سابقه تقابل برانکو ایوانکوویچ و رضا مهاجری

رضا مهاجری و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان پدیده و پرسپولیس در حالی امروز به مصاف هم خواهند رفت که برتری آماری با سرمربی سرخپوشان پایتخت است.

به گزارش پیروزی دیلی، رضا مهاجری و برانکو تاکنون ۴ بار به مصاف هم رفته اند که تمامی مسابقات در دیدار های مستقیم پدیده و پرسپولیس بوده است که نتیجه آن ۲ برد برای برانکو و پرسپولیس و ۲ مساوی بوده است ، تاکنون مهاجری موفق به شکست تیم برانکو نشده است.

در این ۴ دیدار پرسپولیسِ برانکو ۱۰ گل و پدیدهِ مهاجری ۵ گل به ثمر رسانده اند .

مهاجری و برانکو باثبات ترین مربیان لیگ هستند که از لیگ چهاردهم و ابتدای لیگ ۱۵ همچنان در تیم های خود حضور دارند ، باید منتظر ماند که نتیجه تفکرات محکم ترین نیمکت های لیگ چه خواهد شد.

تیم های پرسپولیس و پدیده با ۲۳ و ۱۷ امتیاز تیم های سوم و چهارم جدول هستند که این مسابقه برای مربیان این تیم ها بسیار مهم است ،برانکو و یارانش به دنبال این هستند که صدر جدول را پس گرفته و فاصله خود را با رقبا بیشتر کنند و برای مهاجری و شاگردانش نزدیک شدن به صدر جدول و کم کردن فاصله با رقبا به ویژه پرسپولیس اهمیت ویژه ای دارد .

برانکو-مهاجری

پرسپولیس- پدیده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی