سازمان لیگ کمکی به پرسپولیس نمی‌کند!

سازمان لیگ کمکی به پرسپولیس نمی‌کند!

سازمان لیگ برتر فوتبال ایران پس از انتشار برنامه آماده سازی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران واکنشی نسبت به برنامه طولانی آماده سازی از سوی کی روش نداشته است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، در شرایطی که سرمربی تیم ملی با انتشار برنامه حضور در جام جهانی 100 روز اردو را در دستور کار تیم ملی تا خرداد سال آینده قرار داده، معضل فشردگی بازی ها و البته درگیری سرخپوشان با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا علاجی از سوی برنامه ریزان فوتبال ایران ندارد و آنها بار مسئولیت این موضوع را به گردن باشگاه ها خواهند انداخت. 

 روز گذشته گفت و گوی ما با فتاحی مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر با امتناع کامل او در موضوع کمک به تیم هایی مثل پرسپولیس یا سایر آسیایی های این فصل همراه بود و او امتیازهایی مثل افزایش تعداد بازیکنان بزرگسال در فهرست 18 نفره را برگشت به عقب می دانست. 

این در حالی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون تاکید کرده پرسپولیس برای فوتبال ایران حکم تیم ملی را دارد و با توجه به اینکه سرخ ها در بین تیم های لیگ بیشترین ملی پوش را دارند، باید در تحمل این فشار به آنها کمک کرد. در حال حاضر تنها کمک سازمان لیگ به پرسپولیس مجوز استخدام 3 بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیاست که این موضوع به هزینه و بازدهی اش نمی ارزد.

سازمان لیگ

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۲۹ خرداد ۹۶
خیلی ساده مشکل حل میشه! فقط ۴ تا ۵ روز قبل از فیفادی طبق قوانین بازیکن میدیم روز بعد بازی تدارکاتی تحویل می کیریم. 
برای دو بازی مقدماتی پیش رو هم کیروش ظاهرا از پرسپولیسی ها کذشته و گفته در مرحله بالاتر پرسپولیسی ها اضافه شوند. تیتر خبر ورزشی امروز هم همین رو پوشش داده است و از قول کیروش نوشته : فقط یک استثنا داریم آنهم پرسپولیس است. 
شاه می بخشه شاه قلی نمی بخشه شده. کیروش بعد عوض کردن کادر و مترجمش تازه متوجه شد برانکو و پرسپولیسی ها چی می گویند و درخواستمان چیست. استثنا کردن شاگردان برانکو مانند لژیونرها. راه رفته و تست شده و نتیجه بخش را که برنمی گردند از اول بروند. 
هیچ قانونی نمی تواند پرسپولیس را مجبور به در اختیار گذاشتن بازیکنانش خارج از فیفادی کند. 

توصیه به پرسپولیسی ها : بدون کری خواندن با استقلالی ها و بدون بی احترامی به کیروش باید در تمام فضای مجازی و حقیقی و سطح جامعه بحث و صحبت ۴۰ میلیون پرسپولیسی همین دو عنوان باشد : روزهای فیفا ، مثل لژیونرها 

کیروش هنر استفاده از شاگردان تحت تعلیم برانکو ( یک سرمربی اروپایی با تمرینات اروپایی اش ) را دارد. 

Omid Heidari :
۲۹ خرداد ۹۶
واقعاً نمیدونم چی بگم و نمیدونم چرا مدیرای پرسپولیس یا پیشکسوت هایی امثال سلطان در قبال این اتفاقات سکوت میکنن
ولی هرکاریم کنن از بزرگی پرسپولیس کم نمیشه از قدرتش کم نمیشه
از بازیکنای پرسپولیسم میخوام بدونن کجا دارن بازی میکنن و یادشون نره که تو بزرگترین تیم اسیا هستن انشاالله پشت تیم باشن نه اینکه بخاطر ترس از کیروش...
بهنام :
۲۹ خرداد ۹۶
ازین آقایون آبی گرم نمیشه سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد همین تاج اصفهانی با تعلق خاطری که به سپاهان داشت بجای چانه زدن و حمایت از پرسپولیس در برابر کسر امتیاز در نخستین فرصت اقدام به کسر امتیاز کرد و با افتخار اعمال آن در جدول را اعلام کرد اگه تیم قهرمانی میخواد باید رستم گونه به امثال تاج و فتاحی و فدراسیون و کمیته های بی شرمش به چشم هفت خوان نگاه کنه البته اگه به افتخار پرسپولیس تعداد خوان ها بیشتر نشه چرا که یاد آور ققنوسه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی