سایت باشگاه یونانی خبر داد: پانیونیوس به دنبال طارمی «ایبراهیموویچ ایران»

سایت باشگاه یونانی خبر داد: پانیونیوس به دنبال طارمی «ایبراهیموویچ ایران»

سایت خبری باشگاه پانیونیوس از تحت نظر بودن مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس از سوی این باشگاه خبر داد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، به نقل از سایت خبری باشگاه پانیونیوس یونان، در این چند روز گذشته صرف نظر از احتمال انتقال احساس حاج صفی، مدافع ایرانی سپاهان و مسئله تمدید شجاعی نام یک بازیکن ایرانی دیگر نیز مطرح است.

این بازیکن مهدی طارمی است که در کشورش معروف به «ایبراهیموویچ ایران» است. این مهاجم 25 ساله یکی از ارکان اصلی پرسپولیس در رسیدن به قهرمانی در لیگ ایران بود. البته طارمی در تیم ملی ایران نیز عملکرد خوبی داشت و در صعود به جام جهانی 2018 سهیم بود. 

 او از سال 2014 برای پرسپولیس بازی می‌کند و موفق شده در حدود 80 بازی که برای این تیم انجام داده است 40 گل را به ثمر برساند و در دو فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ ایران را کسب کرده است. 

 در گزارش آمده است که شجاعی از این مهاجم ایرانی تعریف کرده است و طارمی از باشگاه‌های دیگری مانند دیناموزاگرب پیشنهاد دارد. یک چیزی که مسلم است طارمی با پرسپولیس قرارداد دارد و باید دید که از لحاظ مالی تامین می‌شود تا بتواند تیمش را به مقصد یونان ترک کند.

طارمی

پانیونیوس

صبا :
۳۰ خرداد ۹۶
خیر هرکسی که با اوردن مشتری برای بازیکنای پرسپولیس قصد تضیعف تیم رو اسیا داره.خیر نبینه فردوسی پور دلال،برا استقلال باریکن می گیره واسه ما دنبال تضعیف مونه.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی