سایت AFC: پرسپولیس با آرامش تاکتیک‌هایش را اجرا و صعود کرد/الاهلی بی‌برنامه بود

سایت AFC: پرسپولیس با آرامش تاکتیک‌هایش را اجرا و صعود کرد/الاهلی بی‌برنامه بود

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: پرسپولیس با وجود یک بازیکن کمتر، با آرامش برنامه‌های تاکتیکی خود را برابر الاهلی دنبال کرد و برنده شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاهی به بازی سه‌شنبه شب پرسپولیس و الاهلی در ابوظبی انداخت که بابرتری ۳ بریک نماینده کشورمان درمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاتمه یافت و سرخ‌پوشان درنهایت ۵ بر ۳  برنده ۲ بازی رفت و برگشت شده و به نیمه نهایی رسیدند.


دراین ارتباط سایت AFC نوشت پرسپولیس صعودی آرام داشت که بر همین اساس برنامه خود را اجرایی کرد.


این رسانه افزود: پرسپولیسی‌ها بعد از اخراج کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۱، فشار خود را در خط میانی گذاشتند و قادر بودند فضا را از خط حمله الاهلی گرفته و مسیر پاس‌های که به عمر السوما، مهاجم ملی پوش سوریه‌ای حریف داده می‌شد، را قطع کنند.از این جهت تیم عربستانی، مالکیت ۶۳.۳ درصدی توپ را از آن خودکرد.اما مردان برانکو ایوانکوویچ، جلوی فشار حریف را با بازی بدون توپ و پرسینگ گرفتند. آنها قادر بودند که با آرامش توپ را از آن خود کنند.


سایت کنفدراسیون همچنین در ادامه گزارش خود عنوان کرد: تیم الاهلی برنامه روشنی برای بازکردن لایه‌های تیم پرسپولیس در این بازی نداشت و به خاطر ضعف در دفاع، بازیکنانی همچون علی‌ علی‌پور از پرسپولیس با استفاده از سرعت بیشتر، در این میان سود بردند.

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی