ستاره مشترک پرسپولیس در سه پیروزی دربی؛ فکر برتر

ستاره مشترک پرسپولیس در سه پیروزی دربی؛ فکر برتر

سه برد آخر پرسپولیس در دربی تهران، یک ستاره مشترک داشته است.

به گزارش پیروزی دیلی، پیش از شروع لیگ چهاردهم، استقلالی‌ها در دربی پایتخت، بیشتر از پرسپولیس پیروز شده بودند. از لیگ چهاردهم تا امروز، پرسپولیس با ۴ برد و فقط یک باخت، توانسته حداقل در دربی‌های لیگ برتری از استقلال جلو بیفتد. اتفاقی که بازی اول به دست درخشان و در سه بازی بعدی و در سه فصل مختلف، به دست برانکو رقم خورد.

برانکو با سه برد در لیگ‌های چهاردهم، پانزدهم و هفدهم، بیشترین برد در دربی را بین مربیان لیگ برتری پرسپولیس دارد و رکورددار صدرنشینی با این تیم هم هست. بررسی تیم‌هایی که برانکو با آن‌ها فاتح دربی تهران شده، نشان می‌دهد عامل اصلی سه برد پرسپولیس در دربی، حضور او روی نیمکت محسوب می‌شود.

بازی برگشت لیگ پانزدهم که پرسپولیس ۴-۲ در دربی پیروز شد، بیشتر از نیمی از تیم برانکو نسبت به دربی برگشت لیگ چهاردهم و برد قبلی او تغییر کرده بودند. نورمحمدی، اومانیا، علی عسگری، نوری، حاتمی و نوروزی ۶ بازیکنی بودند که در ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی لیگ چهاردهم به میدان رفتند و جایی در ترکیب یک سال بعد پرسپولیس نداشتند. برد این هفته پرسپولیس نسبت به بازی برگشت لیگ پانزدهم، فقط دو بازیکن مشترک در ترکیب اصلی و یک بازیکن هم در بین ذخیره‌ها داشت.

تنها بازیکنی که در همه این سه بازی، برای برانکو در ترکیب اصلی به میدان رفته علی علیپور بوده و سرمربی پرسپولیس، بیشتر بازیکنانش را در این دو سال و نیم عوض کرده است. با این وجود، او همچنان مرد اول دربی‌هاست و می‌داند در بازی‌های بزرگ، حتی در غیاب چند مهره اصلی چطور نتیجه را به نفع خودش ثبت کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی