سخنگوی باشگاه نفت تهران: کریمی سرمربی ماست و به فکر گزینه دیگری نیستیم

سخنگوی باشگاه نفت تهران: کریمی سرمربی ماست و به فکر گزینه دیگری نیستیم

سخنگوی باشگاه نفت تهران به شایعه انتخاب مربی به جای علی کریمی و کناره‌گیری او از تیم نفت واکنش نشان داد.
به گزارش پیروزی دیلی، حسین قدوسی در خصوص شایعه استعفای علی کریمی و کناره‌گیری او از تیم نفت تهران که در برخی رسانه‌ها عنوان شده،‌ گفت: این مسائل صحت ندارد و علی کریمی به کارش با تیم نفت ادامه خواهد داد. مالک و مدیریت باشگاه در حال تلاش هستند تا دغدغه‌های کریمی رفع شود و به هیچ عنوان به فکر گزینه‌های دیگر نیست. متاسفانه با توجه به اینکه علی کریمی در مصاحبه‌ای گفته بود تا روز یکشنبه تکلیف من و باشگاه نفت مشخص می‌شود به همین دلیل برخی از رسانه‌ها اقدام به گمانه‌زنی کرده‌اند که این مسائل برای تیم نفت حاشیه ایجاد کرده است.

 وی ادامه داد: برخی افراد هم در پشت پرده دست به تحرکاتی علیه باشگاه نفت زده‌اند که در صورت لزوم و اگر آنها به این کارها ادامه دهند این افراد را افشا خواهیم کرد. تاکید می‌کنم که استراتژی باشگاه نفت تهران حفظ علی کریمی است و باشگاه برای همکاری با اسطوره فوتبال ایران و آسیا تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت اما در قبال گمانه‌زنی‌های که صورت می‌گیرد نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم. انشاالله دغدغه‌های کریمی رفع خواهد شد و او با قدرت به کارش در تیم نفت ادامه خواهد داد.

علی کریمی

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی