سخنی با کاپیتان / پیراهن پرسپولیس تعصب می خواهد نه زبان اعتراض علنی و برون مرزی!

سخنی با کاپیتان / پیراهن پرسپولیس تعصب می خواهد نه زبان اعتراض علنی و برون مرزی!

قهرمانی سوپرجام مبارک کاپیتان و مبارک همه خانواده پرسپولیس. سپاس بابت زحماتی که این مدت در کنار زحمات عظیم باشگاه ، مدیریت ، کادر فنی و تدارکات و بالاخص در کنار زحمات هواداران بی اجر و مواجب کشیدید و کشیدیم تا دو جام بیاورید!

واقعا از اینکه امکانات کم است متأسفیم اما آنچه بضاعت داشتیم پیشکش کردیم تا با پیوستن از نفت پر امکانات! به پرطرفدارترین باشگاه آسیا منت بر سرمان گذاشته ، جام درو کنید. اما یادمان رفت یک دوره چند روزه بازدید از امکانات باشگاه برای بازیکنان در بدو ورود درنظر بگیریم تا بعدا بهانه ای برای تخفیف باشگاه نزد رسانه ها نماند! گرچه ظاهرا امکانات پزشکی تیم آنقدری کارآمد هست که هر بازیکنی مصدوم می شود در سریعترین زمان ممکنه به ترکیب برمی گردد. 
سؤال کاپیتان! آیا پاسخ اعتصاب قبلی تان را با تحریم سکوها توسط هواداران در بازی ذوب آهن متناسب می دانید؟ آیا زمانی که بعنوان اولین نفر از میان بازیکنان به برگزاری دربی آلمان اعتراض کردید نگران وضعیت مالی بد باشگاه و طلب خود هم بودید؟ 
شک نکنید که مخالف اعتراض تان نیستیم و اعتراض به شرایط موجود را حق هر انسانی می دانیم. هیچگاه هم هواداران تیم از شما نخواسته اند سکوت کنید. ولی ازسوی دیگر نه علاقه ای به حاشیه سازی دیگران به ظن بازی نکردن ستون یک تیم مقابل تیم سابقش بعنوان اعتراض داریم و نه رسانه ای کردن اعتراض به امکانات و شرایط مالی و روی دایره ریختن مشکلات درون تیمی با این لحن را برای تحت فشار گذاشتن پرسپولیس برازنده کاپیتان تیم می دانیم. همان چیزی که پرهیز از آن تحت عنوان تعصب به پیراهن پرسپولیس ، مهم ترین دلیل محبوبیت کاپیتان ۲۴ ابدی ارتش سرخ آسیا شد. 
اجازه دهید داستان خربزه و لرز آن را که همه می دانیم کنار داستان سوزن و جوالدوز بیاوریم و از صمیم قلب برایتان آرزو کنیم که زمان صدور رأی ژوزه ، این کسب جام مقابل تیم دست و پا بسته نفت همانقدر کنونی برایتان ارزشمند و دست آویز مناسب برای اعتراض علنی و رسانه ای که چندان تفاوت فاحشی با اعتصاب ندارد ، بنظر برسد. 
هرچند شک نکنید این هواداران هستند که جام اصلی را تا آن زمان به یاری حق همانند گذشته به عشقشان پرسپولیس و بازیکنانش تقدیم خواهند کرد وگرنه شک نداریم آن زمان نه تو مانی و نه من و مایی و توان اعتراضی.

علیرضا هادیان

اعتراض

سیدجلال حسینی

قهرمانی پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی