سربازان لیگ برتری فروشی می‌شوند

سربازان لیگ برتری فروشی می‌شوند

امیر سرتیپ دوم فولادی خبر داد: مقرر شده امسال تنها تیم فوتبال تراکتورسازی بازیکنان سرباز را جذب نکند.

به گزارش پیروزی دیلی، رییس سازمان تربیت ‌بدنی ارتش همچنین در رابطه با مشکل خروجی برخی از سرباز قهرمانان از کشور و این که آیا تمهیداتی در این زمینه  اندیشیده شده است یا خیر؟ افزود: هیچ مشکل خروجی برای سربازان قهرمان برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی وجود ندارد، مگر این که فدراسیون مربوطه نامه اعزام آنها را به دست ما دیر ارجاع دهد. هر فردی که لباس مقدس سربازی را بر تن می‌کند، برای خروج از کشور یکسری از صلاحیت‌های دارد که برای طی این صلاحیت‌ها حداقل 20 روز زمان نیاز است تا بتوانیم مشکل خروجی این سرباز قهرمان را مرتفع کنیم. بعضی اوقات فدراسیون‌ها درست یکی، دو روز قبل از اعزام نامه ورزشکار را به ما ارجاع می‌دهند که ما فرصتی برای انجام صلاحیت‌های امنیتی و مکتبی آن ورزشکار را نداریم. بنابراین اگر مکاتبات به سرعت انجام شود ما بدون هیچ مشکلی خروجی ورزشکار را برای شرکت در هر تورنمنتی را صادر می‌کنیم.

وی همچنین در رابطه با بحث نوراللهی و عالیشاه و پیوستن این دو فوتبالیست از تیم فوتبال پرسپولیس به تراکتورسازی گفت‌: طی صحبتی که با سردار باران چشمه داشتیم مقرر شد که امسال تنها تیم فوتبال تراکتورسازی بازیکنان سرباز را جذب نکند و همه تیم‌ها بر اساس مبلغ تعیین شده برای بازیکنان سرباز بتوانند این فوتبالیست‌ها را جذب کنند. متاسفانه در طی سال‌های گذشته تراکتورسازی به خاطر دادن مبلغ بیشتر به بازیکنان سرباز از مبلغ تعیین شده شرایطی را ایجاد کرده اند که اکثر فوتبالیست‌های سرباز جذب این باشگاه شده‌اند، اما امسال دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد افتاد و ما سعی داریم این فرصت را برای تمامی تیم‌های لیگ برتری ایجاد کنیم.

فروش سربازان

لیگ برتر

علیرضا هادیان :
۲۰ فروردين ۹۶
این دو بازیکن با پرسپولیس قرارداد نیمه تمام دارند. یک مجوز از سوی رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح کافیست تا این دو جوان به پرسپولیس برگردند. فروشی!؟ با سردار باران چشمه رایزنی شود گرفتن این مجوز چندان سخت بنظر نمیرسد. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی