سرخ ها حریف خود را در لنگرود 9 تایی کردند

سرخ ها حریف خود را در لنگرود 9 تایی کردند

نوجوانان پرسپولیس ٩ _ نوجوانان خزر لنگرود ٠
به گزارش سایت پیروزی دیلی، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس که اردوی پنج روزه خود را در شهر ساحلی چمخاله برگزار کرده است در اولین دیدار دوستانه خود در شهر لنگرود به مصاف تیم خزر این شهر رفت و اولین دیدار تدارکاتی خود را با نتیجه ٩بر صفر به پایان رساند.

 زننده گلهای تیم پرسپولیس در این دیدار مهدی قلاب دوز چهار گل_سجاد قاسم لو ،مهدی إسلامی ،حمید خدایی ،امیر نوری، و امیر لطفعلیان هر کدام یک گل به ثمر رساندند. 

این مسابقه به همت اسماعیل راستی پیشکسوت فوتبال لنگرود و عضو تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران که اخیراً در تایلند به مقام نائب قهرمانی رسیدن و علاقه زیادی به باشگاه پرسپولیس دارد برگزار گردید، لازم به ذکر است نوجوانان پرسپولیس دومین دیدار تدارکاتی خود را روز سه شنبه در شهر لاهیجان و در مقابل تیم فراز این شهر که مقام دوم استان گیلان را دارد و حریف تدارکاتی پرقدرتی است برگزار خواهند کرد کادر فنی تیم پرسپولیس ؛سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس آقای منصور هاشمی و کمک مربیان تیم نوجوانان پرسپولیس آقایان شهرام سبزی و مهدی نصرتی به سرپرستی محمد سطوت و تدارکات این تیم مجتبی علیمردانی هستند.






نوجوانان پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی