سرخ‌ها در انتظار چهارمین شکست یحیی

سرخ‌ها در انتظار چهارمین شکست یحیی

پرسپولیس این هفته میزبان تراکتورسازی است و بعد از تساوی مقابل فولاد به نوعی محکوم به پیروزی در این بازی است تا متهم به وارد بحران شدن نشود.
به گزارش پیروزی دیلی، سرخ‌ها پس از حذف از جام‌ حذفی حالا برایشان لیگ از اهمیت زیادی برخوردار است و گرچه فعلاً حاشیه امنیت خوبی در جدول دارند اما لغزش‌های مقطعی آنها چه بسا جایگاه‌شان را تضعیف کند به خصوص که با نتایج اخیر استقلال، خطر این تیم را هم رفته‌رفته احساس می‌کنند. از بدشانسی سرخ‌ها، آنها به تراکتوری خوردند که در نیم‌فصل تقویت شده و با جذب چند بازیکن در همین هفته اول نیم‌فصل استقلال خوزستان را با سه گل درهم کوبید. حالا تراکتورساری تقویت شده که نمی‌خواهد مسیر رو به رشدش متوقف شود، به پرسپولیسی خورده که نیازمند پیروزی است و به عبارتی هر دو تیم با شرایط متفاوتی که دارند، دنبال پیروزی هستند. یحیی گل‌محمدی در تقابل با پرسپولیس نشیب و فراز زیادی داشته است. مربی جوانی که روزگاری خودش هدایت این تیم را برعهده داست، با تیم‌های مختلفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته و سه بار هم طعم شکست را چشیده است. او اولین بار در لیگ هفتم با تیم صبا مقابل پرسپولیس ایستاد که 4 بر یک شکست خورد اما در سه تقابل بعدی‌‌اش مقابل پرسپولیس با صبا و نفت صاحب دو برد و یک تساوی در لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم شد. در لیگ چهاردهم گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن بود که در بازی رفت به پرسپولیس باخت اما در بازی برگشت سرخ‌ها را برد. در لیگ پانزدهم او باز هم با ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس قرار گرفت که به یک برد و یک تساوی رسید. آخرین تقابل او با پرسپولیس اما با پیروزی تیم تهرانی همراه بود چراکه در بازی رفت این فصل پرسپولیس در تبریز تراکتورسازی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا یحیی سه بار مقابل پرسپولیس با سه تیم متفاوت باخته باشد و پرسپولیس به دنبال تحمل چهارمین شکست به اوست. در هر صورت بازی روز جمعه دو تیم جدا از این مورد دوئل دو تیم پرطرفدار لیگ هم هست که طرفداران زیاد آنها آرزوی پیروزی در این دیدار را برای تیم‌شان دارند. باید دید تراکتور اوج گرفته مقابل پرسپولیس که نمی‌خواهد وارد بحران شود، چه نتیجه‌ای می‌گیرد.

پرسپولیس-تراکتورسازی

یحیی گل‌محمدی

صبا :
۸ دی ۹۶
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی