سردبیر سایت و کانال 90: انتشار خبر پیوستن رضاییان در کانال 90 صحت ندارد

سردبیر سایت و کانال 90: انتشار خبر پیوستن رضاییان در کانال 90 صحت ندارد

چیا فوادی سردبیر سایت و کانال نود درباره شایعه پیوستن رامین رضاییان به استقلال: کانال 90 هرگز چنین خبری منتشر نکرده است

به گزارش پیروزی‌دیلی، در پی طرح اخبار و  شایعاتی مبنی بر انتشار خبر پیوستن رامین رضاییان به استقلال و عقد قرارداد دو ساله در کانال رسمی برنامه نود و پاک شدن فوری این پست در این  کانال پربازدید با چیا فوادی سردبیر سایت و کانال برنامه 90تماس گرفتیم. فوادی در این باره به خبرنگار سایت پیروزی‌دیلی گفت: باید بگویم این تصاویر و اسکرین‌شات‌‌های منتشره مبنی بر نشر خبر پیوستن زضاییان به استقلال در کانال نود هرگز  صحت ندارد و سایت و کانال نود چنین خبری منتشر نکرده است. خیلی راحت می‌توان با فتوشاپ چنین تصاویری را درست کرده و منتشر کرد.


فوادی در ادامه گفت: ما مقابل باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای نقل و انتقالات تیم پوشش خبری داشتیم. حتی مقابل دفتر پندار توفیقی هر روز خبرنگار و تیم پوشش خبری اعزام می‌کردیم و تا مطمئن نباشیم خبری کار نمی‌کنیم و روی کانال نمی‌گذاریم. حتی آن شب که شایعه حضور رامین رضاییان و مدیربرنامه‌اش در دفتر پندار توفیقی قوت گرفته بود، یک کلمه روی سایت و کانال نود منتشر نکردیم و با اینکه شایعه حضور رضاییان در استقلال می‌توانست برای سایت نود کلیک و برای کانال ممبر بیاورد از چنین کاری پرهیز کردیم چون سیاست ما این بوده نه تنها از دامن زدن به شایعات نقل و انتقالاتی پرهیز کنیم بلکه خیلی وارد گمانه‌زنی‌ها هم نشویم و چون از صحت این موضوع که فراگیر هم شده بود اطمینان نداشتیم یک کلمه هم منتشر نکردیم. این بی‌اخلاقی‌ها که واقعا نمی‌دانم سرچشمه آن از کجا بوده واقعا تاسف بار است.


سردبیر سایت و کانال نود در ادامه افزود: اخیرا یک کانال تقلبی و یک آی دی درست کرده‌اند به اسم کانال نود و البته پایین هر پست تگ کانال نود را می‌زنند تا ذهن‌ها را گمراه کنند. ما از این دست اتفاقات و چالش‌ها زیاد داشته‌ایم و همگی آنها ریشه در این دارد که سایت و کانال نود مخاطبان بسیاری دارد و البته همواره به عنوان یک منبع خبری معتبر شناخته شده است.


رامین رضاییان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی