سرطان را دریبل بزن...

سرطان را دریبل بزن...

یادداشتی کوتاه برای مهدی شادمانی، ورزشی‌نویسی که این روزها در حال مبارزه با بیماری سرطان است.
مهدی شادمانی را با عشقش به پرسپولیس بیشتر شناخته‌ام، با استرس‌های قبل دربی‌اش، با آن قلم برنده و یادداشت‌های پرمحتوا و متفاوت، با خاطره بازی‌هایش در برنامه نود و البته این اخیرا با دل نوشته‌های پررمز و رازش برای خدا در اینستاگرامش. 

مهدی را دعوت می‌کنم به مراسمی و او در پاسخ می‌نویسد: سلام حسین جان، درد شدید دارم اوضاعم خوب نیست حتی‌الامکان نباید تکون بخورم اگه تازه عمل نداشته باشم. 

مهدی حالا بعد از پست‌های ویدیویی پرمهر و محبت مهرداد میناوند، تقدیم گل دربی از سوی علی علیپور و پیام گرم بهنام ابوالقاسم‌پور و این اواخر پیام ویدیویی علی کریمی و به تبع آن انرژی مثبت هواداران پرشمار حالا کوهی از اراده است و به این نتیجه رسیده عاشقی‌اش با سرخ‌ها اتوبانی یکطرفه نبوده. 

مهدی عزیز، خودت را اماده کن برای مبارزه ای جانانه، تا جشن دبل قهرمانیمون و صعود آسیایی دلچسب راه زیادی باقی نمانده. مثل همه نوشته‌هات محکم باش. منتظریم، سرطان را به عشق اوا و اراد دریبل بزن رفیق.


صفحه شخصی مهدی شادمانی در اینستاگرام:
مهدی مرزی :
۱۷ ارديبهشت ۹۷
با آرزوی شفای هر چه زودتر همه مریض های ایران و هم وطن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی