سرنوشت نیمکت نفت طلاییه چه خواهد شد؟

سرنوشت نیمکت نفت طلاییه چه خواهد شد؟

نیمکت نفت تهران با حکم امشب مالک این باشگاه شرایط عجیبی پیدا کرده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، با توجه به اینکه حمید درخشان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از قرارداد قبلی اش پرداخت شده بود و با نفت، قراردادی نهصد میلیون تومانی داشت،احتمالا با ۷۰۰ میلیون تومان حاضر شده تا سرمربی نفت تهران شود.

سایت برنامه نود خبر داده توجیه باشگاه نفت هم برای کنار گذاشتن علی کریمی این بوده که او مدرک B دارد و نمی تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند. به علی کریمی گفته اند که اگر حاضر است دستیار حمید درخشان شود، در این تیم بماند. خواسته ای که مطمئنا توسط علی کریمی رد شده و او با توجه به چالش ها و مصاحبه هایی که علیه حمید درخشان کرده است، در تیم نفت نمی ماند.

اگر چنین موضوعی به کریمی عنوان شود قطعا واکنش او را به همراه خواهد داشت چرا که تا کنون گفته می شد با استعفای او موافقت شده و از سویی دیگر در قرارداد منتشر شده در سایت ورزش سه سمت کریمی سرمربی قید شده نه مربی

فعلا که باشگاه نفت طلاییه اعلام داشته تمرینات دو روز تعطیل است و در خبرها امده کریمی به نزدیکانش گفته فردا می روم سر تمرین.

حمید درخشان

علی کریمی

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی