سروش تنها در  صورت  فراهم شدن  حضورش در یک تیم مطرح اروپایی از پرسپولیس جدا خواهد شد

سروش تنها در صورت فراهم شدن حضورش در یک تیم مطرح اروپایی از پرسپولیس جدا خواهد شد

بازیکنی که از وی به عنوان بمب اصلی نقل و انتقالاتی پرسپولیس در لیگ شانزدهم نام برده می شد تنهادر یک صورت رفتنی خواهد شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، سروش رفیعی که در نیم فصل لیگ شانزدهم از تراکتورسازی به پرسپولیس آمد به رغم آنکه برانکو ایوانکوویچ اعتقاد ویژه ای به او دارد شاید در لیگ هفدهم سرخپوشان را همراهی نکند. 

رفیعی طی هفته های اخیر پیرامون تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت وگوهایی را با مسوولان این باشگاه داشته است و طرفین به ادامه همکاری راضی هستند اما طبق مذاکراتی که میان آنها صورت گرفته سروش تنها در یک صورت از پرسپولیس جدا خواهد شد و آن هم فراهم شدن مقدمات حضورش در یک تیم مطرح اروپایی است.

 هافبک بازی ساز پرسپولیس در جلسه آخر خود با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که قصد ندارد فوتبالش را در کشورهای عربی دنبال کند و در صورتی به خارج از کشور می رود که پیشنهادی خوب از یک تیم مطرح اروپایی داشته باشد. در همین حال برانکو نیز از باشگاه خواسته است تا قرارداد سروش را تمدید کنند.

تمدید قرارداد

رفیعی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی