سروش رفیعی فسخ هم کند بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود و نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید

سروش رفیعی فسخ هم کند بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود و نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید

حکم محرومیت نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بعید است تا دی ماه صادر شود و به احتمال بسیار زیاد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی محروم است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کارشناسان حقوقی محترم بعد از صدور حکم فیفا درباره طارمی و ریزه‌اسپور می‌گفتند پرسپولیس نمی‌تواند تا 28 آذر سه بازیکن آزاد جذب کند و محرومیتش شروع شده است. مصاحبه‌های برخی از این اساتید وجود دارد که اتفاقا در برخی باشگاه‌ها و برخی محافل فوتبالی به عنوان کارشناس حقوقی سمت دارند. روزنامه پیروزی اما با کنکاش در حکم CAS همان ایام صراحتا اعلام داشت محرومیت از 28 آذر شروع می‌شود، یعنی از آغاز زمان نقل و انتقالات زمستانی ایران.


از ما اصرار بود و از اساتید انکار. هربار هم با مصاحبه‌های خود و اظهارنظرهایی از سرناآگاهی هواداران را دچار مشکل می‌کردند. در نهایت تاج پس از استعلام از فیفا یا مشاوره با کارشناسان فدراسیون اعلام کرد پرسپولیس تا 28 آذر می‌تواند سه بازیکن آزاد بگیرد (لیست نفرات بزرگسال پر است و در صورت اعلام نیاز برانکو می‌توان بازیکن آزاد زیر 23 یا 21 سال جذب کرد)


حالا هم برخی کارشناسان عنوان کرده‌اند با استعلام از فیفا ممکن است پرسپولیس بتواند بازیکن بگیرد و تاکید هم کرده‌اند دفعه قبل هم پس از استعلام از فیفا مشخص شد می‌توان سه بازیکن آزاد گرفت.


باید بگوییم از این خبرها نیست. قانون کاملا واضح و مشخص است و نیازی هم به استعلام از فیفا نیست. ما این را کاملا با صراحت و اطمینان می‌گوییم سروش اگر امروز فسخ کند نمی‌تواند برای پیوستن به تیم ایرانی بازیکن آزاد محسوب شود چون بعد از پانزده شهریور بازی کرده و قراداد داشته است. در نیم فصل هم که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است و بسیار بعید می‌دانیم تا دی ماه حکم CAS درباره ماجرای ریزه‌اسپور و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی صادر شود.

محرومیت از نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی