سروش و کمال اهداف جدید سرخپوشان/ ماموریت جدید؛ توافق پرسپولیس با دو ستاره

سروش و کمال اهداف جدید سرخپوشان/ ماموریت جدید؛ توافق پرسپولیس با دو ستاره

پرسپولیس با جذب 4 بازیکن عملکرد موفقی در نقل و انتقالات از خود به جا گذاشته و اکنون تنها دو ماموریت برای این تیم باقی مانده است؛ جذب ستاره‌های زیر 23 سال و در نهایت توافق با دو ستاره فصل گذشته.

به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ و تیم مدیریت پرسپولیس خیلی زود توانستند پرونده این باشگاه در نقل و انتقالات را به روزهای پایانی خود برساند و اکنون طبق برنامه آماده‌ی شروع فصل جدید و برنامه آماده‌سازی فصل هفدهم هستند. آنها با جذب شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، سیامک نعمتی و در نهایت شایان مصلح چهار خرید راضی کننده برای هواداران خود داشتند و توانستند تا حدود زیادی به تقویت خود پیش از شروع فصل بپردازند. 


اکنون دو ماموریت بزرگ دیگر برای مسوولان باشگاه باقی مانده است؛ اول اینکه آنها به سراغ ستاره‌های فصل گذشته خود که به پایان قراردادشان رسیده‌اند خواهند رفت و کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی را پای میز مذاکره خواهند آورد.


کامیابی نیا، هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس که نزدیک‌ترین خصوصیات به استراتژی مدنظر برانکو ایوانکوویچ را دارد، طی روزهای اخیر بارها از تمایل قبلی خود برای ادامه همکاری و تمدید قرارداد با پرسپولیس خبر داده و این مساله امیدواری آنها برای توافق زودهنگام با این بازیکن را افزایش می‌دهد. هافبک شماره 11 سرخپوشان که به دلیل جراحت کتف دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد از روز گذشته تمرینات خود را در زمین درفشی فر آغاز کرده تا حضور در محل تمرین پرسپولیس نیز دیگر پالس مثبت او برای تمایل به ادامه همکاری تلقی شود. 


سروش رفیعی دیگر ستاره‌ای است که اکنون هواداران پرسپولیس مشتاق به ادامه همکاری او با پرسپولیس هستند؛ شماره هفت پرسپولیس در نیم فصل حضور خود در این تیم توانست عملکرد قابل قبولی به جا گذاشته و مهمترین مساله در خصوص او نیز به کاریزمای ستاره بودن برمی گردد. چیزی که تیم بزرگی مثل پرسپولیس به شدت نیازمند آن است. رفیعی که بعد از دیدار برابر لخویا از جمع پرسپولیس جدا شده و شایعات زیادی در خصوص حضورش در لیگ ستارگان منتشر شد در نزدیکی باشگاه الخور قرار دارد. با این حال رتبه و شرایط این تیم و ادامه رقم پیشنهادی تیم قطری باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به بازگشت او امیدوار باشند. رفیعی در سال منتهی به جام جهانی نمی‌خواهد با تصمیمی اشتباه خود را از این اتفاق مهم دور کند و با توجه به اینکه در حال حاضر جدی‌ترین پیشنهاد به این بازیکن از سوی الخور صورت گرفته، می‌توان به رد آن از سوی ستاره ایرانی امیدوار بود تا بار دیگر شماره هفت سرخپوشان را برتن کند.


ماموریتی که پرسپولیس در صورت انجام و موفقیت در آن می‌تواند به ایده‌آل ترین ترکیب خود در طول چند سال اخیر دست یابد و علاوه بر حفظ اسکلت تیم قهرمان، نیمکت خود را نیز با تقویت ویژه همراه کرده باشد.

رفیعی

نقل و انتقالات

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی