سرپرست تیم سپاهان: رضائیان و بازیکنان خارجی در لیست کرانچار نیستند

سرپرست تیم سپاهان: رضائیان و بازیکنان خارجی در لیست کرانچار نیستند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ خبری از بازیکن ازبکستانی نداریم و او موبایلش را هم جواب نمی‌دهد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مهدی اخوان، درباره لیست خرید و فروش سپاهان گفت: فعلاً ثاقبی و یزدانی را جذب کرده‌ایم و مشغول مذاکره با سایر نفرات هستیم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود رامین رضائیان و کاوه رضایی هم در لیست کرانچار هستند، اظهار داشت: خیر، این اسامی در هیچ کدام از لیست‌های سرمربی سپاهان قرار ندارند. 

 اخوان در باره اینکه آیا بازیکن کروات در لیست کرانچار دیده می‌شود یا خیر، تأکید کرد: کرانچار در اسامی که داده هیچ بازیکن خارجی در آن قرار نداده است.

 سرپرست سپاهان درباره توافق احتمالی با پورقاز و سعید آقایی گفت: صحبت‌هایی با آنها شده اما هنوز چیزی صد درصد نیست. وی در مورد اردوی خارجی سپاهان در پیش فصل جاری گفت: باید کرانچار برگردد تا در این مورد تصمیم‌گیری کنیم. 

 اخوان درباره آخرین وضعیت حاج‌صفی نیز تصریح کرد: حاج‌صفی اگر در ایران باشد صد درصد در سپاهان خواهد ماند. 

 وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت جباروف اظهار داشت: این بازیکن رفته و اصلاً خبری از او نیست و حتی موبایلش را هم جواب نمی‌دهد.

 سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً این بازیکن ارزش این همه سروصدا را داشت یا خیر، گفت: از آنهایی که دنبال این بازیکن هستند، این سوال را بپرسید.

رامین رضاییان

سپاهان

کرانچار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی