سرپرست فجر: این فصل نشد فصل بعد عالیشاه و نوراللهی سرباز فجر می شوند

سرپرست فجر: این فصل نشد فصل بعد عالیشاه و نوراللهی سرباز فجر می شوند

سرپرست فجرسپاسی مدعی شد از آنجایی که فجر از تیم های زیر مجموعه سپاه است اولویت برای آمدن سربازان تراکتور با این تیم است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، شاهینی، سرپرست فجرسپاسی شیراز درخصوص بازیکنان سرباز تراکتورسازی که حق بازی در این تیم را ندارند، گفت: با توجه به اینکه تیم فجرسپاسی از زیرمجموعه تیم های تربیت بدنی سپاه است لذا اگر شرایط نقل و انتقالات و قوانین فدراسیون فوتبال اجازه دهد که این دو بتوانند فوتبال شان را در یک تیم دیگر تا انتهای فصل ادامه دهند احمد نوراللهی و امید عالیشاه به فجر خواهند آمد. 
شاهینی درخصوص اینکه ملوان هم خواستار این دو بازیکن است، گفت: همانطور که تاکید کردم ما زیر مجموعه سپاه هستیم و اولویت با ماست نه ملوان. بنابراین ما منتظر ابلاغ رسمی فدراسیون خواهیم بود تا در این خصوص تصمیم گیری کنیم. 
 سرپرست فجرسپاسی در مورد اینکه قوانین برای این نیم فصل اجازه ندهد، گفت: برای فصل آینده حتما روی این دو بازیکن برای حضور در فجر اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

احمد نوراللهی

امید عالیشاه

فجر شهید سپاسی

علیرضا هادیان :
۱۷ بهمن ۹۵
صحبت از این بود که دوران خدمت سربازی امید عالیشاه در انتهای این نیم فصل پایان می یابد و امید بعد آن بازیکن نرسپولیس محسوب میشود و احمد نوراللهی نیز با پرسپولیس قرارداد دارد و وی نیز پس از پایان خدمت وظیفه عمومی باید به پرسپولیس برگردد ولیکن این دو بازیکن میتوانند همین الآن هم با موافقت یگان مربوطه به فجر سپاسی بپیوندند. 
با احترام به آقای هوشنگ نصیرزاده لازم به ذکر است تمامی گفته های حقوقی ما و عزیزان تنهابرداشت کارشناسی از قوانین است و با آنکه ایشان تنظیم کننده آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال هستند ولی از آنجا که این قوانین بر اساس آیین نامه و نظریات کمیته قانون گذاری فیفا (قوانین فیفا) تنظیم و پس از بررسی و اعمال نظریات اصلاحی کمیته مذکور قابل اجرا است لذا تفسیر آقای نصیرزاده فصل الخطاب نبوده و تفسیر قانون با قانون گذار اصلی و فیفا است ، در مورد و هم در موارد مشابه ، استعلام از فیفا و اخذ حکم از آن نهاد جهت جلوگیری از تنبیهات بابت عدم اجرای صحیح قانون ، الزامی بنظر میرسد! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی