سرگروهی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ در هاله‌ای از ابهام

سرگروهی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ در هاله‌ای از ابهام

با وجود این که ‌اسپانیا توانست به عنوان تیم صدرنشین به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند اما حضورش در جام جهانی به عنوان سرگروه مشخص نیست.
به‌ گزارش ‌پیروزی دیلی ‌و ‌به نقل از آس، تا چند روز دیگر بیش از نیمی از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص خواهند شد. از ۳۲ تیم حاضر تنها حضور ۱۳ تیم قطعی شده است. به جز روسیه میزبان، ‌اسپانیا، آلمان، انگلیس، روسیه، بلژیک، برزیل، مکزیک، کاستاریکا، نیجریه، ژاپن، کر جنوبی، ایران و عربستان به این بازی‌ها صعود کرده‌اند. حضور اروگوئه هم قطعی شده اما هنوز فیفا آن را رسمی نمی‌داند. اروگوئه با توجه به شرایط حریفانش بعید به نظر می‌رسد که صعود نکند.

 ‌اسپانیا که صعودش به جام جهانی قطعی شده است می‌خواهد تلاش کند تا در قرعه کشی سرگروه باشد (قرعه‌کشی جام جهانی یکم دسامبر برگزار می‌شود). در جام جهانی هشت تیم سرگروه خواهند بود که روسیه میزبان و هفت تیم برتر رنکینگ فیفا که ۱۶ اکتبر منتشر می‌شود در سید یک قرار خواهند گرفت.

 روسیه، برزیل و آلمان به طور حتم سر گروه خواهند بود اما بلژیک صعود کرده هنوز جایگاهش مشخص نیست و برای قطعی کردن این موضوع باید قبرس را شکست دهد. از طرفی ‌اسپانیا با پیروزی برابر اسرائیل ۱.۲۱۸ امتیازی می‌شود و می‌تواند بالاتر از آرژانتین، پرتغال، پرو، لهستان، سوییس، شیلی، ولز و فرانسه قرار بگیرد. ‌اسپانیا باید از لحاظ امتیاز بالاتر از پنج تیم قرار بگیرد که بستگی به شرایط زیر دارد:

آرژانتین: به جام جهانی صعود نکند. 

 پرتغال: به جام جهانی صعود نکند. 

 پرو: نتواند کلمبیا را شکست دهد. 

 لهستان: مغلوب مونته نگرو شود. 

 سوییس : پرتغال را شکست ندهد. 

 شیلی: برابر برزیل پیروز نشود. 

 ولز: به جام جهانی صعود نکند. 

 فرانسه: بلاروس را شکست ندهد.

اسپانیا

جام جهانی 2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی