سرگیجه برانکو؛بحران دفاع میانی و یک نیمکت خالی

سرگیجه برانکو؛بحران دفاع میانی و یک نیمکت خالی

 پرسپولیس صدرنشین در حالی باید به مصاف سپاهان برود که برانکو، نقطه‌های مبهم زیادی برای انتخاب ترکیب این بازی در ذهن دارد.

به گزارش پیروزی دیلی؛ از سویی بحران محرومیت و مصدومیت حسینی و کامیابی‌نیا و انصاری دست او را برای چینش نیمه دفاعی زمین در پوست گردو قرار داده، و از طرف دیگر آمادگی بازیکنان قرمزپوش در فاز هجومی، کار برانکو را برای انتخاب بازیکنان فیکس سخت‌ کرده است.

برانکو در فاز دفاعی انتخاب‌های معدودی بین ماهینی، کرمی، ربیع‌خواه، محرمی، حامد آقایی و رضاییان برای چینش ترکیب دفاعی تیمش دارد. این در حالی‌ست که ربیع‌خواه تازه از بند مصدومیت رها شده، کرمی تازه به جمع قرمزها پیوسته و آقایی جوان هنوز در ترکیب پرسپولیس به میدان نرفته است.

ابهام خط دفاعی پرسپولیس در حالی ذهن برانکو را درگیر کرده که از سوی دیگر، پروفسور برای توازن خط هجومی تیمش مجبور است بعضی بازیکنان مثل علیپور را نیمکت‌نشین، و بعضی دیگر مثل احمدزاده را به خط دفاعی منتقل کند. با این وجود هم بازیکنی مثل نریمان‌جهان، در نیم فصل دوم یک نیمکت‌نشین محض بوده و برانکو در حضور ستاره‌هایی مثل مسلمان و رفیعی و امیری، ریسک حضور این بازیکن جدید را در قلب میانه میدان تیمش نمی‌پذیرد.

مقصر این نابسامانی و ناهمگونی ترکیب پرسپولیس، مدیران این تیم هستند که با وجود نیاز مبرم برانکو به مدافع میانی و اعلام چند باره این نیاز، در نقل و انتقالات زمستانی کوتاهی کرده و در جذب بازیکنان موردنظر مربی قرمزها ناکام بوده‌اند. از طرفی با اهمال در فسخ قرارداد بازیکنان بی‌کیفیت اوکراینی، پرسپولیس فرصت مناسب برای جذب بازیکنان غیرآسیایی در ژانویه را از دست داد؛ تا در روزهایی مثل بازی دربی و بازی با سپاهان، دست خالی برانکو، برای پرسپولیس خطرساز باشد.

برانکو

دفاع میانی

سرگیجه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی